اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

14 هزارواحد مسکونی برای سیل‌زدگان لرستانی باید ساخته شود

استاندار لرستان گفت: با بررسی‌های صورت گرفته باید بیش از 14 هزار مسکن در لرستان ساخته شود و 2 هزار خانواده باید از منطقه فعلی زندگی خود جابجا شوند.

14  هزارواحد مسکونی برای سیل‌زدگان لرستانی باید ساخته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سید موسی خادمی شب گذشته در نشست شورای مسکن استان بیان کرد: اگر مردم حریم رودخانه را در شهرها و روستا‌ها رعایت می‌کردند میزان خسارت‌های فعلی به شدت کاهش می‌یافت اما با توجه به شرایط فعلی بخشی از شهرهای معمولان و پلدختر و تعدادی از روستاهای استان باید جابجا شوند.

وی با بیان اینکه پس از اعلام حریم رودخانه توسط شرکت آب منطقه‌ای استان دیگر اجازه ساخت و ساز یا کشاورزی در حریم رودخانه‌ها را نخواهیم داد، افزود:  مبحث انتقال از دوره اسکان اضطراری به دائم رابه خود مردم واگذار می٬کنیم و دولت تنها اعتبارات را به مردم میدهد.

استاندار لرستان اظهار کرد:  از صبح فردا بخشی از تسهیلات بلاعوض دولت به مردم سیل زده لرستان پرداخت می‌شود علاوه بر این دولت با تکمیل واحدهای مسکن مهر پلدختر به دنبال کنترل بازار اجاره بها در این شهرستان است و مردم باید بدانند که  تسهیلات تنها  دولت تنها با شرط تخلیه کمپ‌ها پرداخت می‌شود.

خادمی در بخش پایانی صحبت‌های خود تصریح کرد: همچنین بر اساس بررسی‌ها 103 خانوار پلدختری نیازمند اسکان فوری هستند که به زودی این امر محقق خواهد شد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول