اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کشف بیش از 240 میلیارد ریال کالای قاچاق در فارس

فرمانده انتظامی فارس گفت: با اجرای طرح‌های ویژه مبارزه با کالای قاچاق و ارز در یک ماه گذشته، مقادیر زیادی کالای قاچاق به ارزش 245 میلیارد ریال کشف شد.

کشف بیش از 240 میلیارد ریال کالای قاچاق در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از معاونت اجتماعی استان فارس، احمد علی گودرزی اظهار داشت: در راستای مقابله هدفمند و تاثیر گذار با پدیده شوم قاچاق، طرح‌های ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی یک ماه گذشته توسط مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی و سایر رده‌های انتظامی استان به مرحله اجراء گذاشته شد.

فرمانده انتظامی فارس ادامه داد: در نتیجه اجرای این طرح، 247 دستگاه خودرو سبک و سنگین توقیف و 612 متهم شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه کشفیات کالای قاچاق از این خودرو‌ها شامل کالا‌های سلامت محور، مواد خوراکی، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک و سیگار است، گفت: در این طرح 25 محموله قاچاق با ارزش بالای 100 میلیون تومان و 7 محموله قاچاق با ارزش بالای 500 میلیون تومان توسط مأموران انتظامی کشف شد.

گودرزی ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده را 245 میلیارد ریال برشمرد و گفت: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه پارسال، 71 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: پلیس فارس در اجرای منویات مقام معظم رهبری و بر اساس وظایف قانونی خود، در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق از همه ظرفیت‌ها و امکانات لازم استفاده کرده و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول