اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

پرداخت خسارت تصادفات رانندگی تا سقف 90 میلیون ریال بدون نیاز به ترسیم کروکی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: پرداخت خسارت ناشی از تصادفات رانندگی تا سقف 90 میلیون ریال توسط شرکت‌ های بیمه بدون نیاز به ترسیم کروکی امکان پذیر شد.

پرداخت خسارت تصادفات رانندگی تا سقف 90 میلیون ریال بدون نیاز به ترسیم کروکی

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، سرهنگ غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: در تصادفات خسارتی، شرکت‌ های بیمه‌ گر وسایل نقلیه مسبب حادثه که در زمان وقوع تصادف دارای بیمه نامه شخص ثالث معتبر هستند و در صورتی که بین طرفین حادثه، اختلافی وجود نداشته باشد، موظف هستند خسارت وارده را تا سقف 90 میلیون ریال بدون نیاز به ترسیم کروکی پرداخت کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز افزود: شهروندان می‌توانند جهت جبران خسارات در اینگونه تصادفات، بدون نیاز به حضور پلیس، به شرکت بیمه‌ گر وسیله مسبب حادثه مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: در تصادفاتی که میزان خسارت بیش از 90 میلیون ریال است و یا طرفین تصادف در خصوص مسبب حادثه اختلاف نظر دارند باید خودرو را به سمت گوشه خیابان هدایت کرد و مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌ های پلیسی 110 اعلام کرد تا کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در کمترین زمان ممکن به محل اعزام شوند و در بازدید از صحنه تصادف اقدامات لازم را به عمل آورند.

سرهنگ شرق در پایان از رانندگان خواست در هنگام وقوع تصادف تا زمان حضور کارشناسان پلیس راهور در صحنه، خونسردی خود را حفظ کرده و با پلیس همکاری لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/د/1105/س/1

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول