اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

«شیشه» به تهران نرسید/ دستگیری خواهر و برادر قاچاقچی

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری یک خواهر و برادر قاچاقچی در زمان انتقال بیش از ۳ کیلوگرم شیشه به تهران خبر داد.

«شیشه» به تهران نرسید/ دستگیری خواهر و برادر قاچاقچی

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با انجام اقدامات ویژه پلیسی اطلاع پیدا کردند که یکی از مجرمان سابقه‌دار در زمینه خرید و فروش موادمخدر قصد دارد تا محموله‌ای از موادمخدر را به تهران منتقل کرده و به فروش برساند. 

بلافاصله اقدامات ویژه پلیسی در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ قرار گرفت و نهایتا ماموران موفق به دستگیری این متهم در اتوبان تهران - قم به همراه خواهرش شدند.

در تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم قصد دارد تا در پوشش همراه بودن خواهرش بیش از ۳ کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه را به تهران منتقل کند.

سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در بازرسی از خودروی متهمان، مقدار ۳ کیلو و ۲۰۰ گرم موادمخدر از نوع شیشه کشف و هر دو متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ منتقل شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول