اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

سفیر ایران در پاریس هیچ صفحه‌ای در شبکه‌های مجازی ندارد

سفارت ایران در فرانسه با اعلام اینکه بهرام قاسمی سفیر ایران در پاریس در شبکه‌های اطلاع رسانی مجازی فعالیت ندارد، مطالب انتسابی به وی را تکذیب کرد.

سفیر ایران در پاریس هیچ صفحه‌ای در شبکه‌های مجازی ندارد

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در پی انتشار مطالبی به نام بهرام قاسمی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه و سخنگوی سابق وزارت خارجه، بخش دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای سفارت ایران در پاریس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که «بهرام قاسمی سفیر ایران در پاریس تحت هیچ عنوانی در شبکه‌های اطلاع رسانی مجازی از جمله: اینستاگرام، فیس بوک، توئیتر، واتس آپ فعالیت نداشته و مطالب انتسابی تکذیب می‌شود.»

در این اطلاعیه آمده است: «ضمن توصیه رعایت اصول اخلاقی و انسانی به گردانندگان اینگونه صفحات دروغین و انتشار دهندگان مطالب غیر واقعی به اطلاع می رساند، حق پیگیری موضوع از طریق مراجع ذیربط جهت برخورد با عوامل مرتبط، از سوی این نمایندگی محفوظ است.»
به گزارش فارس، اخیرا در اینستاگرام و برخی شبکه‌های مجازی صفحاتی به نام بهرام قاسمی تشکیل و اقدام به انتشار مطالبی کردند.

 

 

بهرام قاسمی سخنگوی سابق وزارت خارجه روز جمعه (30 اردیبهشت ماه) برای تصدی سفارتخانه ایران در فرانسه وارد پاریس شد. او 17 اسفند ماه سال گذشته (1397) به عنوان سفیر جدید ایران در فرانسه منصوب شد و روز جمعه 23 فروردین ماه با انتشار متنی از رسانه‌ها خداحافظی کرد و یک روز بعد (شنبه) 24 فروردین ماه «سید عباس موسوی» به جای بهرام قاسمی عهده دار سخنگویی وزارت امور خارجه ایران شد.

 

 

مراسم تودیع و معارفه سخنگویان سابق و جدید وزارت خارجه روز یکشنبه 25 فروردین ماه با حضور ظریف برگزار و از تلاش‌های قاسمی در مدت تصدی این سمت در حدود دو سال و هشت ماه تقدیر شد. 

به گزارش فارس، بهرام قاسمی از 30 خرداد 1395 به عنوان سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه فعالیت داشته است. 

«ابوالقاسم دلفی» سفیر پیشین ایران تیر ماه 1397 و همزمان که در محل ماموریت بود، درخواست بازنشستگی زودتر از موعد را داد و به تهران بازگشت و از آن زمان سفارت ایران در پاریس در سطح نفر دوم (کاردار) اداره می‌شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول