اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

گودبرداری جان کارگر افغان را گرفت

ریزش آوار ناشی از گودبرداری در زمین ۴ هزار متری در خیابان انقلاب اسلامی منجر به مرگ کارگر افغانستانی شد.

گودبرداری جان کارگر افغان را گرفت

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، با اشاره به وقوع یک فقره حادثه ریزش آوار گفت: در ساعت ۱۶:۰۹ عصر امروز وقوع یک فقره ریزش آوار در خیابان انقلاب خیابان مدنی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام شد.

وی افزود: به محض اعلام حادثه، آتش‌نشانان سه ایستگاه به محل اعزام شدند که ۴ دقیقه بعد به محل حادثه رسیدند و مشخص شد در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع گود برادری‌هایی با عمق ۱۰ تا ۱۵ متر ایجاد شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: بررسی‌ها نشان داد که کارگران در بخش شمالی این زمین در حال کار بوده اند که دیوار دچار ریزش شده و به اذعان کارگران یک فرد زیر آوار مدفون شده بود.

جلال ملکی گفت: با توجه به احتمال ریزش مجدد دیواره ابتدا اقدامات تثبیت دیوار انجام شد و سپس نسبت به شناسایی محل دفن این کارگر اقدام شد.

وی گفت: بعد از مدتی تلاش کارگری ۳۳ ساله از داخل آوار خارج شد و به عوامل اورژانس تحویل داده شد اما پس از معاینات مشخص شد که این فرد فوت کرده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: در ساعت ۱۸ عملیات آوار برداری به پایان رسید و محل به عوامل انتظامی و مالکان تحویل داده شد.

جلال ملکی خاطرنشان کرد: گودبرداری‌های عمیق باید با ایمنی بیشتری انجام شود و با توجه به اینکه این روزها روزهای پر بارشی بوده است احتمال نم زدگی لایه‌های زیرین خاک وجود دارد و همین امر باعث جا به جایی لایه‌های زیرین خاک و وقوع حوادث مشابه می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول