اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تحقق رونق تولید در گرو حمایت از تولیدکنندگان است

دبیر اجرائی خانه کارگر شهرستان‌های ساوه و زرندیه گفت: تحقق رونق تولید در گرو حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان و اشتغال پایدار کارگران است.

تحقق رونق تولید در گرو حمایت از تولیدکنندگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، داود میرزائی ظهر امروز در ستاد هماهنگی گرامیداشت هفته کار و کارگر در ساوه با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: کارشناسان باید با بررسی موانع و مشکلات برای دستیابی به این مهم تلاش کرده و راهکار ارائه دهند.

وی با بیان این‌که ساوه برخوردار از بزرگ‌ترین شهرک صنعتی کشور است، اظهار کرد: با جذب و حمایت از سرمایه‌گذار، رفع موانع فراروی تولید و صادرات محصولات تولیدی کیفی می‌توانیم به این مهم دست یابیم و همچنان طلایه‌دار قطب صنعت با انواع محصولات متنوع در این شهرستان باشیم.

دبیر اجرائی خانه کارگر شهرستان‌های ساوه و زرندیه بیان کرد: کارگران سربازان خط مقدم تولید هستند، از این‌رو مهم‌ترین مطالبه آنها حفظ اشتغال و دستیابی به اشتغال پایدار با رونق تولید و شکوفایی اقتصادی است.

میرزائی با اشاره به این‌که کارگران محور و پایه تولید و از ارکان اساسی توسعه اقتصادی  به شمار می‌روند، گفت: توجه به اقتصاد و معیشت این قشر با واقعی شدن نرخ حقوق و دستمزد بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه کشورمان و ایجاد برخی تنگناهای اقتصادی افزود: احیای اقتصاد و رونق و پویائی آن با خودباوری و دستان کارگران و همت والای مسوولان امکان‌پذیر است.

دبیر اجرائی خانه کارگر شهرستان‌های ساوه و زرندیه ادامه داد: رونق اقتصاد با حضور پررنگ کالاهای ایرانی در بازارهای جهانی با عرضه محصولات کیفی در صنعت و سایر حوزه‌ها محقق می‌شود از این‌رو کارگران همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب همانند هشت سال دفاع مقدس با تمام توان توانسته‌اند به پیشرفت دست یافته و دشمنان را ناامید کنند.

میرزایی اظهار کرد: اولویت برنامه‌های مسوولان باید حمایت از قشر کارگر و رفع مشکلات آنان باشد تا جامعه کارگری با کم‌ترین دغدغه‌ای به تولید مشغول شود.

وی بر گرامیداشت هفته کار و کارگر و برگزاری برنامه‌ها به بهترین نحو تأکید کرد و گفت: برای این هفته برنامه‌هایی مانند گل‌باران گلزار شهدا، دیدار با امام‌جمعه، تجمع بزرگ کارگران به همراه برنامه‌های متنوع در روز دهم اردیبهشت در خانه کارگر با حضور مسوولین کارگری کشوری و استانی و شهرستانی، تجلیل از کارگران شهرداری ساوه، تجلیل از بانوان نمونه کارگر، دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و... تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول