اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

طهرانچی انتصاب سرلشکر سلامی به فرماندهی کل سپاه پاسداران را تبریک گفت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، انتصاب سردار سرلشکر حسین سلامی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

طهرانچی انتصاب سرلشکر سلامی به فرماندهی کل سپاه پاسداران را تبریک گفت

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد  با صدور پیامی، انتصاب سردار سرلشکر حسین سلامی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در متن رئیس دانشگاه آزاد آمده است: «برادر گرامی، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، بدین وسیله انتصاب شایسته جنابعالی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

مسلماً دانش، توان علمی، مدیریتی و تجارب گرانقدرتان در دوران دفاع مقدس پشتوانه مستحکمی برای واگذاری این مسئولیت راهبردی از سوی فرماندهی معظم کل قوا به شمار می‏‌آید و گویای حسن اعتماد معظم‌‏له به جنابعالی است که همواره در مقاطع حساس تاریخی به عنوان یار صدیق انقلاب حضوری فعال و مؤثر داشته و دارید.

با توجه به ظرفیت‌‏های گسترده علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد ، این آمادگی وجود دارد که همچون گذشته تعاملات دوجانبه و پشـتیبانی علمی از آن نهاد مؤثر انقلابی انجام پذیرد که مطمئناً این همکاری در پیشـبرد اهداف گام دوم انقلاب به ویژه حل مشکلات اقتصادی کشور و تقویت دانش بومی در همه عرصه‌‏ها مؤثر خواهد بود.

امیدوارم در انجام مأموریت‏‏های سپاه پاسداران و تأکیدات فرماندهی معظم کل قوا و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و سربلند باشید.»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول