اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کمک 2 میلیارد ریالی صنایع سمنان به سیل‌زدگان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از کمک دو میلیارد ریالی واحدهای صنعتی، معدنی و اصناف این استان به مناطق سیل‌زده کشور خبر داد.

کمک 2 میلیارد ریالی صنایع سمنان به سیل‌زدگان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، بهروز اسودی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به ارسال کمک‌های خیرخواهانه و خودجوش صنعتگران، معدن‌کاران و اصناف استان سمنان برای سیل‌زدگان به ارزش دو میلیارد ریال، اظهار کرد: به‌منظور ترمیم، نوسازی و بازسازی و کمک به مناطق سیل‌زده کشور یک دستگاه لودر، 6 دستگاه کامیون و یک دستگاه بلدوزر با هماهنگی ستاد مدیریت بحران استان به این مناطق ارسال شده است.

وی همچنین از ارسال حدود 250 میلیون ریال مصالح ساختمانی به نقاط سیل‌زده کشور توسط اصناف خبر داد و تصریح کرد: 65 هزار قرص نان، هفت هزار بسته پوشک و لوازم بهداشتی، دو هزار و 600 بسته پودر دستی و 500 جفت دستکش صنعتی توسط صنعتگران، معدن‌کاران و اصناف استان سمنان جمع‌آوری و به نقاط سیل‌زده ارسال شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به ارسال اقلام زیادی از کالاهای اساسی به جهت کمک به مردم سیل‌زده، اضافه کرد: حدود 6 تن روغن نباتی، دو تن قند و شکر، 30 کارتن مایع دستشویی و 125 کیسه آرد کمک شده است.

اسودی همچنین از کمک نقدی 344 میلیون ریالی به مناطق سیل‌زده کشور خبر داد و گفت: به همت صنایع، معادن و صنوف در استان سمنان حدود 800 میلیون ریال برنج و کالاهای اساسی، 150 میلیون ریال پوشاک، البسه و کفش، 400 میلیون ریال مایع ظرف‌شویی و بهداشتی و 150 میلیون ریال آب معدنی و سایر نوشیدنی‌ها به استان‌های سیل‌زده و آسیب‌دیده کمک شده است.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول