اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بازسازی مناطق سیل‌زده با شعار«زندگی از سرخط»

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان بااشاره به اینکه بازسازی مناطق سیل‌زده نیازمند همت همگانی است، گفت: پویش جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان کشور با عنوان «زندگی از سرخط» در حال اجرا است.

 بازسازی مناطق سیل‌زده با شعار«زندگی از سرخط»

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تاکنون 3 میلیارد و 500 میلیون تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده از طریق کمیته امداد این استان در قالب 17 دستگاه محموله به مناطق سیل‌زده کشور ارسال شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان افزود: کار امداد از کارهای پسندیده و انبیایی است که با یک تفکر اسلامی شکل گرفته و به دست حضرت امام (ره) تاسیس و با نظارت عالیه ولی فقیه زمان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز کارکنان این نهاد با اخلاص و حرکت جهادی و انقلابی در خدمت محرومین و نیازمندان هستند و بر این خدمت‌گذاری افتخار  می‌کنند.
صفری با اشاره به اینکه به لطف خداوند و تلاش‌های جهادی و انقلابی 3 میلیارد و 500 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی در استان جمع‌آوری و توسط 17 دستگاه کامیون و کامیونت به مناطق سیل‌زده ارسال شده است، تصریح کرد: استان زنجان در جمع‌آوری و کمک به سیل‌زدگان از استان‌های پیشرو به حساب می‌آید.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان  با اشاره به اجرای «طرح جهاد همبستگی ملی» و پای کار آمدن همه اقشار و گروه‌ها در راستای بازسازی مناطق سیل‌زده گفت: در همین راستا پویش جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان کشور با اعلام شماره حساب و روش‌های حضوری و غیرحضوری در کمیته امداد با عنوان «زندگی از سرخط» همچنان آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی به هموطنان عزیز سیل‌زده  است.
وی ضمن قدردانی از حضور مردم و خیران در یاری رساندن به سیل‌زدگان کشور گفت:مردم استان زنجان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به منظور کمک‌رسانی به سیل زدگان کشور به شماره‌ حساب 0108640425009 نزد بانک ملی شعبه میدان بار یا شماره کارت مجازی 1133-9952-9911-6037 بانک ملی واریز کنند.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول