اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دفن تدبیر و سلاخی امید در بلوار قرنی یاسوج/تصاویر و فیلم

اوج بی‌تدبیری در تکمیل و نگهداری اماکن را باید در بلوار قرنی یاسوج به نظاره نشست.

دفن تدبیر و سلاخی امید در بلوار قرنی یاسوج/تصاویر و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج یکی از مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد که مردم را از مدیریت‌ها تا اندازه زیادی ناامید کرده عدم تکمیل پروژه‌هایی است که از سال‌ها پیش بر زمین مانده و تاکنون قدمی اساسی از سوی دولت تدبیر و امید برای تکمیل آن‌ها برداشته نشده است.

پروژه‌هایی که به شدت نیازمند تکمیل آن‌ها هستیم و در بخش‌های مختلف نه تنها ورزش استان به دلیل کمبود چنین فضاهایی با مشکل روبروست.

از جمله این فضاها می‌توان به هتل ورزش اشاره کرد که ورزشکاران استان و همچنین ورزشکارانی که برای برگزاری مسابقات به این استان سفر می‌کنند با کمبود یا نبود محل اسکان مواجه هستند.

یکی از بزرگترین معضلات استان در بخش ورزش به روزهایی برمی‌گردد که قرار است مسابقاتی اینجا برگزار شود و ورزشکارانی مهمان استان باشند اما فضایی برای اسکان آن‌ها وجود ندارد.

هتل ورزش یادگار و میراثی نیمه‌تمام از دولت‌های نهم و دهم در استان است که بخش عمده‌ای از آن دوره آن دولت ساخته شد و اکنون به مانند اسکلتی بی‌قواره در بلوار قرنی یاسوج هر صبح و عصر جلوی روی مردم خودنمایی می‌کند دریغ از این که مسؤولان استانی برای تکمیل آن قدمی بردارند.

این ساختمان 5 طبقه در صورت تکمیل می‌تواند علاوه بر پذیرایی از ورزشکاران محلی مناسب برای برگزاری برنامه‌های مختلف از جمله هنری و فرهنگی باشد و در بخش‌های دیگر جوابگوی کمبودهایی شود که در استان داریم.

اما 20 قدم آن‌طرف‌تر ورزشگاهی بزرگ و مدرن در دولت نهم و دهم ساخته شد که به جرات می‌توان آن را بزرگترین سازه استان نامید و متاسفانه آن همه پولی که در ورزشگاه بزرگ یاسوج ریخته شد اکنون بی‌خود و بی جهت در حال هدر رفتن است.

ورزشگاهی بزرگ که قابلیت برگزاری مسابقات بزرگ کشوری را دارد اما به دلیل بی‌سلیقگی و کم‌کاری مسؤولان استانی در کمک به راه‌اندازی یک تیم فوتبال در رده‌های کشوری این همه هزینه و بیت‌المال در حال مستهلک شدن است.

مسؤولان دولت تدبیر و امید چه در دولت یازدهم و چه در دولت دوازدهم هیچگاه نتوانستند و یا نخواستند که از این ظرفیت بزرگ برای ایجاد شادی و امیدبخشی در بین جوانان استان به خصوص در شهر یاسوج استفاده کنند.

اما قرار بود که وزیر ورزش و جوانان به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کند که باید از همینجا به مسعود سلطانی‌فر گفت که بی‌تدبیری‌ها در بلوار قرنی یاسوج موج می‌زند جایی که دولت نخواست و به عبارت بهتر نتوانست در حوزه ورزش از این همه پولی که هزینه شده برای امیدبخشی در بین جوانان استفاده کند.

به گزارش فارس متاسفانه به دلیل قفل بودن درب ورزشگاه نتوانستیم افتضاحی را که در داخل اتاق‌ها و همچنین چمن این ورزشگاه و پیست تارتان به وجود آمده در معرض دید قرار دهیم.

 

 


ساختمان نیمه کاره هتل ورزش


نمایی از اتاق‌های ورزشگاه مدرن یاسوج!


پنجره‌های ورزشگاه 15 هزار نفری

 

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول