اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مسابقات بین‌المللی شطرنج با حضور 160 ورزشکار در کرمانشاه برگزار می‌شود

رئیس هیأت شطرنج کرمانشاه گفت: نخستین دوره مسابقات بین‌المللی شطرنج جام بیستون با حضور بیش از 160 ورزشکار داخلی و خارجی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

مسابقات بین‌المللی شطرنج با حضور 160  ورزشکار در کرمانشاه برگزار می‌شود

سعید گل‌افروز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات بین‌المللی جام بیستون با حضور بیش از 160 ورزشکار داخلی و خارجی در 2 سطح در تاریخ هشت تا 14 اردبیهشت‌ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود.

رئیس هیأت شطرنج کرمانشاه ادامه داد: در این مسابقات که در2 جدول برگزار خواهد شد، با توجه به زمان کمی که برای تبلیغات در اختیار داشته‌ایم، حداقل هشت ورزشکار خارجی از کشورهای همچون نپال، پرتغال، ارمنستان، افغانستان، عراق، اتریش و دانمارک احتمالا در این مسابقات شرکت خواهند کرد و همچنین از چندین استاد بزرگ شطرنج کشور نیز برای حضور در مسابقات دعوت شده است.

گل‌افروز ادامه داد: با توجه به این که این مسابقات با جایزه نقدی همراه خواهد بود امیدواریم شور و هیجان خاصی به جامعه ورزش کرمانشاه به‌خصوص در رشته شطرنج ایجاد کند و با استقبال ورزشکاران و ورزش‌دوستان رشته شطرنج در استان کرمانشاه مواجه شود.

وی یاد آور شد: با توجه به نام مسابقات ابتدا قصد داشتیم این مسابقات را در شهر بیستون برگزار کنیم، اما با توجه به برخی مسائل این مسابقات در تاریخ مذکور در مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار خواهد شد.

گل‌افروز در خصوص شرایط و امکانات میزبانی این مسابقات، یادآور شد: برگزاری این مسابقات مورد استقبال فدراسیون شطرنج قرار گرفت و با توجه به برنامه‌ریزی‌های فراوانی که در خصوص فراهم‌آوری زیر ساخت‌های ورزش شطرنج  در هیأت شطرنج استان از قبل صورت گرفته بود، شرایط و امکانات لازم برای برگزاری این مسابقات در استان فراهم است و هیچ مشکلی در این خصوص نداریم.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: مسابقات جام بیستون به صورت کشوری در سال گذشته در استان کرمانشاه برگزار شد و این دوره از مسابقات  نخستین دوره مسابقات بین‌المللی جام بیستون در استان خواهد بود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول