اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

سردار رحیمی: ناجا پشتیبان سپاه است

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: ما نیروهای مسلح با تمام وجود پایبند انقلاب، اسلام و قرآن هستیم و افتخار می‌کنیم سرباز ولی‌امر هستیم.

 سردار رحیمی: ناجا پشتیبان سپاه است

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، همایش نیمه شعبان در راستای اعلام اتحاد و همدلی نیروهای مسلح در دفاع از انقلاب اسلامی و حمایت از سپاه پاسداران با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ناجا، ارتش و سپاه پاسداران و همچنین سرداران و مقامات کشوری و لشکری در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت اظهار داشت: به دلاورمردان سپاه عزیز درود می‌فرستم؛ دلاورمردانی که دشمن احمق به رهبری یک آدم کازینودار، سردمدار آن است و شما عزیز مردان را به عنوان تروریست اعلام کرد.

وی گفت: سپاه پاسداران یکی از پاک‌ترین نهادهاست که شیطان بزرگ آن را به عنوان تروریست اعلام کرد و همگان دیدید که چگونه مردم به سپاهیان و بسیجیان عرض ارادت کردند.

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت تصریح کرد: ما پشت سپاه پاسداران هستیم چون سپاه و بسیج با تمام توان از حیثیت ملت دفاع می کند.

وی به سربازان گمنام و قهرمان و دلاور امام زمان درود فرستاد و گفت: با مجاهدت‌های خاموش و گمنام شما امنیت و آرامش مردم محقق شده است.

وی به دستگیری عبدالمالک ریگی که با عملیات سربازان گمنام به وقوع پیوست پرداخت و گفت: هواپیمای شرور یاغی را مقتدرانه نشاندید و با کارهای اطلاعاتی که در دنیا بی‌نظیر بود، توانستید یکی از افرادی را که بزرگترین سرویس‌های اطلاعاتی دشمن حامی‌اش بود، دستگیر کنید.

فرمانده انتظامی پایتخت اعلام کرد: ما امروز به عنوان نیروی انتظامی خواستیم در این همایش بر دهان دشمن بزنیم و همانطور که در عمل در کنار هم هستیم، نشان دهیم که ما نیروهای مسلح به اسلام، انقلاب و قرآن با تمام وجود پایبند هستیم و افتخار می‌کنیم سرباز ولی امر هستیم.

وی گفت: ما با تمام توان پای انقلاب ایستاده‌ایم و برای آرمان‌های امام(ره) و رهبری، جان خود را تقدیم خواهیم کرد.

سردار رحیمی به محاصره اقتصادی دشمن پرداخت و گفت: دشمن ۴۰ سال است که با ما می‌جنگد و ما را محاصره کرده است و نمی‌گذارد که کوچکترین کمک از سوی کشورهای دیگر آن هم برای حوادث طبیعی مانند سیل به کشور وارد شود.

عالی ترین مقام انتظامی پایتخت گفت: ما افتخار می کنیم که در مقابل آمریکا و کشورهای هم‌پیمان آن ایستاده ایم؛ ما به عنوان تمام عدل و عقل و اسلام در برابر تمامی کفر ایستاده‌ایم. انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول