اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

ایجاد «اتاق پذيرش مجازی» برای رئیس جمهور قزاقستان

سخنگوی ریاست جمهوری قزاقستان از ایجاد و راه‌اندازی اتاق پذیرش مجازی برای «قاسم ژامرت تاکایف» رئیس جمهور این کشور خبر داد.

ایجاد «اتاق پذيرش مجازی» برای رئیس جمهور قزاقستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «بریک اوالی» سخنگوی ریاست جمهوری قزاقستان از ایجاد و راه اندازی اتاق پذیرش مجازی برای «قاسم ژامرت تاکایف» رئیس جمهور این کشور خبر داد.

این اتاق مجازی از 22 آوریل سال جاری در «آکوردا.کز»، پایگاه ریاست جمهوری این کشور آغاز به کار می کند.

وی افزود: رئیس جمهور هر روز اطلاعات زیادی را از منابع مختلف بررسی می کند، رئیس جمهور همچنین با وسایل ارتباطات جدید از جمله منابع اینترنتی و شکبه های اجتماعی کار می کند.

اوالی گفت: جریان طلاعات امروز با سرعت رو به رشد است و رئیس جمهور باید از رویدادهای کلیدی آگاه باشد، لذا اولویت سیاست دولتی کشور برقراری ارتباط موثر با مردم و ایجاد گفتمان با جامعه است.

وی در بخش دیگری به دستور رئیس جمهور قزاقستان بابت حضور فعال تر وزرا و فرمانداران مناطق مختلف این کشور در شبکه های اجتماعی برای برقراری ارتباط با مردم اشاره و گفت: خود شخص رئیس جمهور به طور فعال در شبکه های اجتماعی از جمله «توییتر» حضور و اخیرا در «اینستاگرم» نیز فعالیت می کند.

سخنگوی ریاست جمهوری قزاقستان گفت: شهروندان در این صفحات نظرات و پیشنهادات خود را می نویسند که شامل اطلاعات ارزشمند و مهم است که نیاز به کار سیستماتیک بیشتری دارد.

وی گفت: از این رو به دستور رئیس جمهور اتاق پذیرش مجازی رئیس جمهوری قزاقستان ایجاد می شود که امکان مراجعه و درخواست رسمی توسط مردم را فراهم می کند. تمام درخواست های ارسال شده از این طریق از سوی رئیس جمهور و یا به دستور وی توسط کارکنان دفتر ریاست جمهوری بررسی می شوند.

اوالی در پایان افزد: اتاق مجازی قطعا به رئیس جمهور کمک خواهد کرد تا مشکلات جدی اجتماعی را شناسایی و آن را بسرعت حل و فصل کند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول