اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

ترامپ: گزارش سبک‌سرانه «مولر» را 18 دموکرات عصبانی نوشته‌اند

رئیس‌جمهور آمریکا که قبلاً روز انتشار گزارش مولر را «روز خوبی» برای خودش توصیف کرده بود، روز جمعه به آن حمله کرد.

ترامپ: گزارش سبک‌سرانه «مولر» را 18 دموکرات عصبانی نوشته‌اند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا روز شنبه به بخش‌هایی از گزارش «رابرت مولر»، دادستان ویژه تحقیقات درباره دخالت ادعایی روسیه درانتخابات آمریکا که حاوی اطلاعات منفی درباره او هستند حمله کرد.

مولر در گزارش نهایی خود که پنجشنبه شب با سانسور بخش‌هایی از آن منتشر شد ترامپ و تیم او را به همکاری با روسیه در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ متهم نکرده است. با وجود این، او به مشخص کردن مواردی از رفتارهای ترامپ پرداخته که می‌تواند مصداق «مانع‌تراشی در اجرای عدالت» در نظر گرفته شود. این اتهام، جزو جرایمی است که کنگره آمریکا می‌تواند بر اساس آن ترامپ را استیضاح کرده و روند برکناری او را کلید بزند.  

ترامپ در توئیتر نوشت: «در گزارش سبک‌سرانه مولر که ۱۸ دموکرات عصبانی و روگردان از ترامپ آن را نوشته‌اند اظهاراتی علیه من توسط عده‌ای مطرح شده‌ که کاملاً ساختگی و نادرست هستند.»

از جمله اظهاراتی که در گزارش مولر درباره ترامپ آمده و بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشته، سخنانی است که گفته می‌شود او هنگام انتصاب مولر به عنوان بازرس ویژه تحقیقات درباره تبانی او با روسیه بر سر زبان آورده است. 

در آن گزارش بر اساس یادداشت یکی از نزدیکان ترامپ ادعا شده او هنگام انتصاب مولر، به صندلی‌اش تکیه داده و گفته است: «خدای من؛ وحشتناک است. ریاست‌جمهوری‌ام تمام شد. به فنا رفتم.» 

ترامپ در ادامه توئیتش مطالبی نوشته که ظاهراً هدف آن بی‌اعتبار کردن این بخش از گزارش مولر است. او می‌نویسد: «مراقب این آدم‌هایی که از این به اصطلاح "یادداشت‌ها" برمی‌دارند باشید؛ حال آنکه هیچ یادداشتی در کار نبوده، مگر آنکه واقعاً مورد نیاز بوده باشد.»

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول