اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

جوانان مومن انقلابی مقدمه‎ساز ظهور امام زمان( عج) هستند

امام‌جمعه بندرگز گفت: جوان مومن انقلابى كه مخاطب كلام رهبرى در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامى مقدمه‌ساز ظهورند.

جوانان مومن انقلابی مقدمه‎ساز ظهور امام زمان( عج) هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام سید ابوالفضل حسینی صبح امروز در جمع مردم بندرگز اظهار کرد: بدون شک جباران مستکبر براى تحکیم پایه‎هاى سیاست جابرانه خود قبل از هر چیز سعى مى‎کنند قربانیان خود را به استضعاف فکرى و فرهنگى بکشانند.

وی تصریح کرد:، به دنبال این اقدام، مستکبران ضعف اقتصادى به وجود می‎آورند تا قدرت و توانى براى قربانیان خود نماند.

امام‌جمعه بندرگز ادامه داد: در طول تاریخ همه جباران چنین بودند و با هر وسیله نیروهاى فعال را از کار مى‎انداختند، آنجا که نمى‎توانستند مردان را بکشند مردانگى را مى‎کشتند و با پخش وسایل فساد، مواد مخدر، توسعه فحشا و بی‎بندباری جنسى، گسترش شراب و قمار و انواع سرگرمی‌هاى ناسالم، روح شهامت و سلحشورى و ایمان را در آنها خفه مى‌کردند تا بتوانند با خیالى آسوده به حکومت خودکامه خود ادامه دهند.

حسینی افزود: اما پیامبران الهى مخصوصاً پیامبر اسلام (ص) سعى داشتند نیروهاى خفته جوانان را بیدار و آزاد سازند و حتى به زنان درس مردانگى بیاموزند و آنها را در صف مردان، برابر مستکبران قرار دهند.

وی بابیان اینکه آیات قرآن به‌روشنی بشارت ظهور چنین حکومتى را مى‎دهد، تأکید کرد: ادبیات انقلابى امام خمینى(ره) و مقام معظم رهبرى نیز منطبق با ادبیات قرآنى است و امامان انقلاب، این واژه قرآنى را وارد ادبیات انقلاب اسلامى کردند و میدان تقابل انقلاب اسلامى را از مقابله صرف و موقت با سلطنت پهلوى، رژیم بعث، آمریکاى جنایتکار، رژیم صهیونیستى و گروه‌هاى تکفیرى به‌صف آرایى در برابر استکبار وسعت بخشیدند.

امام‌جمعه بندرگز خاطرنشان کرد: فرآیند دستیابى به ظهور بر اساس دیدگاه رهبر معظم انقلاب، شامل وقوع «انقلاب اسلامى»، «دولت اسلامى» و سپس ایجاد «تمدن اسلامى» مى‌شود که اکنون ما در دوران ایجاد «دولت اسلامى» قرار داریم.

حسینی خاطرنشان کرد: بدون شک رسیدن به مرحله تمدن اسلامى، رسیدن به زمانه ظهورى است که مقدمات آن فراهم‌شده است و در آن شرایط، امام زمان (عج) پرچم‌داری هدایت تمدن اسلامى را بر عهده خواهد گرفت.

وی گفت: جوان مؤمن انقلابى که مخاطب کلام رهبرى در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامى مقدمه‌ساز ظهورند و باید بدانیم و آگاه باشیم که  ظهور یک فرآیند است، نه یک حادثه و اعتقاد به مهدویت، آرمان همراه با عمل را شامل می‎شود.

امام‌جمعه بندرگز افزود: امروز خطر بزرگ این است که انتظار در معرض تحریف قرارگرفته است و مصادق تحریف هجمه و عملیات روانی دشمن و ایادی او در زمان وقوع حوادث و بلایای طبیعی مثل سیل زلزله و آتش‌سوزی با مقایسه سیل اخیر و آتش‌سوزی کلیسای نوتردام فرانسه  و واکنش رونشفکرها و سلبریتی‎ها در غرب به آتش‌سوزی کلیسا در مقابل واکنش روشنفکران و سلبریتی‎ها و افراد مشهور به حوادث و بلایای طبیعی است.

حسینی متذکر شد: مسیحیان جهان در این چند روز بیش از 600 میلیون دلار کمک کردن برای ساخت کلیسا کردند و برای ساخت حرمین شریفین در عتبات عالیات برای اربعین برخی دادشان بلند می‎شود که به فکر فقرا باشید موکب‎های اربیعین فعال شدند.

وی افزود:  کشور فرانسه که مهد علم و پشرفت و توسعه است جلوی چشم مردم و مسوولان و شهردار فرانسه کلیسا سوخت اما مردم و روشنفکرها نگفتن شلنگ کوتاه بود، بالگرد ندارند  و محدود خط قرمز است و یا اجازه پرواز ندارد خود تحقیری نداشتند.

انتهای پیام/83018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول