اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

ابزارهای اقتصادی راهکار مبارزه با قاچاق کالا است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: ابزارهای اقتصادی راهکار مبارزه با قاچاق کالا است که متأسفانه این مهم در کشور ما جنبه امنیتی دارد.

ابزارهای اقتصادی راهکار مبارزه با قاچاق کالا است

بهروز اکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در حال حاضر قاچاق ورودی به کشور کاهش یافته و معضل جامعه خروجی قاچاق است که به‌کارگیری  ابزارهای اقتصادی می‌توان راهکاری مؤثر در راستای مبارزه با قاچاق کالا در کشور اتخاذ کرد.

وی با اشاره به بحران قاچاق دام در سال گذشته گفت: یکی از مهم‌ترین علل افزایش نرخ گوشت در کشور  بحث قاچاق دام به کشورهای همسایه بود که باید با اتخاذ روش‌های مناسب از این اقدامات جلوگیری کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با تأکید بر اقدامات پیشگیرانه در خصوص قاچاق گندم و آرد از سوی وزارت جهاد کشاورزی به عنوان متولی بیان کرد: در شرایط کنونی نگاه سخت‌افزاری پاسخگو نیست و نیاز است اقدامات اطلاعاتی نرم‌افزاری انجام شود.

اکرمی تصریح کرد: وضعیت نرخ ارز در کشور به منظور خروج کالا، ارزان محسوب می‌شود و با توجه به اینکه در حال حاضر شاهد افزایش خروجی قاچاق کالا هستیم انتظار می‌رود با همکاری نیروی انتظامی تدابیر ویژه‌ای در این خصوص اتخاذ شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول