اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

استاندار بوشهر: باید از ظرفیت هنر انقلاب اسلامی برای ایجاد تحول در حوزه هنر استفاده کرد

استاندار بوشهر گفت: هنر انقلاب اسلامی فراهم‌سازی ظرفیت جدید برای فعالیت هنرمندان است و باید از این ظرفیت برای ایجاد تحول در حوزه هنر استفاده کرد.

استاندار بوشهر: باید از ظرفیت هنر انقلاب اسلامی برای ایجاد تحول در حوزه هنر استفاده کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند چهارشنبه شب در آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی در استان بوشهر اظهار داشت: ایران اسلامی سرزمینی پرگهر و تمدن و فرهنگ ایرانی برخوردار از پیشینه‌ای درخشان و سرشار از ذوق، خلاقیت و ایده‌های نو است و برای شکوفایی استعدادهای هنرمندان و همچنین تولید بیشتر و بهتر آثار آماده حمایت از هنرمندان عرصه‌های مختلف استان بوشهر هستیم

استاندار بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر نیز دارای ظرفیت‌های عظیم هنری در حوزه‌های مختلف معماری، ادبیات نمایشی و شعر دارا است گفت: نهضت امام راحل، پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس زمینه‌ای برای تولید آثار متنوع در حوزه فرهنگ و هنر به شمار می‌رود.

گراوند افزود: انقلاب اسلامی ایران برخلاف سایر انقلاب‌های دیگر که با کودتا شکل‌گرفته با ندای الله‌اکبر، استقلال و آزادی توانست زمینه تولید متعدد اثرهای هنری را فراهم آورد.

استاندار بوشهر با گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش گفت: ارتش با روحیه ایستادگی کارهای بزرگ و ارزشمندی در دوران دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف زمینی، دریایی و هوایی ایفا کرده است.

گراوند بیان کرد: ارتش توانست با ایثار و فداکاری کارنامه‌ای درخشان از خود برای نظام جمهوری اسلامی به ارمغان آورد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول