اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

مجلس آماده حمایت از طرح «جهاد همبستگی ملی» است/ «هر مسجد یک خانه» موجب بسیج مردم می‌شود

رئیس کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به حمایت نمایندگان مجلس از طرح «جهاد همبستگی ملی» گفت: چنانچه این طرح نیاز به قانون‌گذاری داشته باشد، مجلس آن را تقویت خواهد کرد.

مجلس آماده حمایت از طرح «جهاد همبستگی ملی» است/ «هر مسجد یک خانه» موجب بسیج مردم می‌شود

اللهیار ملکشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهدشت، با اشاره به وقوع سیل ویرانگر اخیر در لرستان اظهار کرد: دامنه خسارت سیل فروردین ماه در استان بسیار بالا است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به منابع و بودجه دولت، بدون تردید امکان جبران این همه خسارت سیل وجود ندارد.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس از خسارت 40 هزار میلیارد تومانی سیل به کشور خبر و ادامه داد: این میزان خسارت بالا بوده و دولت به تنهایی امکان جبران آن را نداشته و بنابراین به کمک‌های مردمی برای مشارکت در بازسازی و حمایت مالی نیاز دارد.

ملکشایی طرح «جهاد همبستگی ملی» و «هر مسجد یک خانه» را در جهت بسیج مردم مؤثر خواند و افزود: مسجد محلی برای رجوع مردم است و بنابراین مساجد می‌توانند پرچمدار و متولی ساخت خانه در مناطق سیل‌زده باشند.

وی ادامه داد: مردم همواره نشان دادند در هنگام مشکلات همدلی و همبستگی مضاعفی پیدا می‌کنند، طرح «جهاد همبستگی ملی» طرحی ارزشمند و قابل تقدیر است.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به حمایت نمایندگان مجلس از طرح «جهاد همبستگی ملی» گفت: این طرح بشردوستانه در مراحل اولیه خود قرار دارد، اما چنانچه نیاز به قانون‌گذاری برای تشکیلاتی شدن و هدفمندشدن داشته باشد، مجلس آن را کمک و تقویت خواهد کرد.

انتهای پیام/85018/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول