اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برگزاری شانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در همدان

شانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه،گیاهان دارویی و ماهی‌های زینتی، هم‌زمان با نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات از 2 تا 7 اردیبهشت ماه امسال در همدان برگزار می‌شود.

برگزاری شانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، شانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه،گیاهان دارویی و ماهی‌های زینتی همزمان با نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات از 2 تا 7 اردیبهشت ماه امسال در نمایشگاه‌ بین‌المللی همدان برگزار می‌شود.

110 شرکت‌کننده از استان‌های همدان، آذربایجان شرقی، اصفهان، قزوین، خراسان رضوی، تهران، کردستان، قم،کرمانشاه و مرکزی در این نمایشگاه حضور دارند و در زمینه‌های گل و گیاه آپارتمانی، انواع نشاء و صیفی‌جات، خاک و کود، انواع چراغ باغ و گلدان، تکثیر و پرورش ماهیان زینتی به ارائه کالا و خدمات می‌پردازند.

واحدهای صنایع‌دستی متنوعی از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور دارند و محصولات این واحدها شامل ترمه، مس و چاقوی زنجان، تزئینات منزل، صنایع برنزی، قلمزنی و خاتم، معرق، سفال، زیور آلات و... است.

تنوع شرکت‌کنندگان در این دوره از محاسن این نمایشگاه است که پاسخگوی تمام سلایق در بسیاری از زمینه‌ها خواهد بود.

در ایام برگزاری این نمایشگاه و به مناسبت اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت مهدی(عج)، مراسم جشنی به همت سازمان پسماند شهرداری همدان و با حضور گروه‌های هنری در محوطه باز شرکت نمایشگاه‌ها برگزار خواهد شد که می‌تواند جذابیت‌های فراوانی برای بازدیدکنندگان داشته باشد.

این نمایشگاه هر روز از ساعت 16 تا 21 و در روز جمعه از ساعت 10 تا 21 پذیرای مخاطبان است.

انتهای پیام/89026/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول