اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  صنفی فرهنگی

رونق تولید در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی و دانش بنیان عملیاتی می‌شود

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد گفت: رونق تولید به معنای واقعی در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی و دانش بنیان توسط دانشجویان این دانشگاه در سراسر کشور عملیاتی می‌شود.

رونق تولید در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی و دانش بنیان عملیاتی می‌شود

حجت الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با بیان اینکه رونق تولیدبه معنای واقعی در این دانشگاه اجرایی می‌شود،گفت: در سال 98 شعار رونق تولید از سوی دانشجویان این دانشگاه در سراسر کشور با فرهنگ سازی و برنامه های تشویقی به صورت منسجم و جدی عملیاتی می شود به طوری که با دردست گرفتن ابزار و امکانات دانشگاهی در تولید نقش آفرینی خواهند کرد.

وی افزود: از آنجایی که دانشگاه آزاد به عنوان یک بنگاه اقتصادی بزرگ در کشور فعال است ما از ظرفیت‌های مختلف در همه واحدها در تحقق شعار سال استفاده می‌کنیم، در واقع این دانشگاه به مقیاس یک یکم نقشه کشور ، رونق تولید را با توجه به وجود کارگاه‌های متعدد در تمامی استان ها و شهرهای مختلف در سه بخش کشاورزی، صنعتی و شرکت‌های دانش بنیان توسط دانشجویان عملیاتی می‌کند.

کلانتری با بیان اینکه مسئله رونق تولید در کشور بسیار جدی است ، تصریح کرد: دانشگاه آزاد در اولین مرحله در قالب فراخوان، بخشنامه و دستورالعمل‌های سازمانی از دانشجویان و اساتید دعوت می‌کند تا با استفاده از امکانات، تجهیزات و کارگاه ها به تولید محصولات در حوزه کشاورزی و صنعتی بر اساس موقعیت جغرافیایی و نیاز کشور بپردازد که این کار یک اتفاق خوب و جدید برای کمک به سه مقوله کارآفرینی، مهارت افزایی و رونق تولید است.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه برای اینکه بتواند خودش را اداره کند طی سال‌های گذشته اقدام به ایجاد کارگاه های مختلف صنعتی و محیط های کشاورزی و همچنین احداث شرکت های دانش بنیان کرده است که این محل ها در سال جاری در کمک و حمایت از رونق تولیداستفاده می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول