اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

امانی: بارندگی‌ها در تهران به سیل تبدیل نشد

عضو شورای شهر تهران گفت: بارندگی‌ها در تهران به سیل تبدیل نشد و این نتیجه همان تلاش‌های مدیریت شهری بود که از یک سال قبل آغاز شده بود.

امانی: بارندگی‌ها در تهران به سیل تبدیل نشد

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی در منطقه ۶ به موضوع وقوع سیل اشاره کرد و گفت: این سیل و بارش باران هرچند عامل خرابی در استان‌ها بود اما باعث زیبایی طبیعت شد.

وی گفت: به خانم‌ها می‌گویم که سفره‌های آب زیرزمینی ما از بین رفته است و از شما می‌خواهیم تا در استفاده از آب خسیس باشید.

امانی به برگزاری نوروزگاه‌ها به خصوص در منطقه ۶ تهران اشاره کرد و گفت: این نوروزگاه‌ها لذت و کامیابی مردم رو چندین برابر کرد.

عضو شورای شهر تهران افزود: در این بارش‌ها بسیاری از مسؤولان سابق و فعلی با ما تماس گرفتند و ابراز نگرانی از سیل تهران کردند اما در تماسی که با شهردار تهران گرفتم ایشان گفتند همه ما آماده‌باش هستیم.

امانی گفت: این بارندگی‌ها در تهران به سیل تبدیل نشد و این نتیجه همان تلاش‌های مدیریت شهری بود که از یک سال قبل آغاز شده بود.

وی ادامه داد: من یقین دارم که مردم کشورمان در هر زمانی که نیاز باشد همانگونه که دیدید در برابر جنگ‌طلبانی مثل ترامپ و دو ضلع دیگر یک مثلث شوم، اتحادشان چندین برابر شد به صحنه خواهند آمد.

عضو شورای شهر تهران گفت: در سال ۹۸ در مجموعه شورای شهر و شهرداری تهران تصمیم راسخ داریم که در این سال خدمت بیشتر و بهتر به مردم پایتخت کنیم.

امانی گفت: شروع امسال با افتتاح خط ۶ مترو و کمربند سبز جنگل کاری بوده و تا پایان سال هم تلاش می‌کنیم برای مردم اقدامات و اتفاقات خوب رقم بزنیم.

وی همچنین به انتخابات پایان سال ۹۸ اشاره کرد و افزود: من مطمئن هستم بار دیگر مردم به پای صندوق ها می آیند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول