اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

مدیریت طرح «جهاد همبستگی ملی» بسیار مهم است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: طرح جهاد همبستگی ملی در راستای کمک به سیل‌زدگان کار فرهنگی و خوبی است اما مدیریت آن بسیار مهم است.

مدیریت طرح «جهاد همبستگی ملی» بسیار مهم است

حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان طرح جهاد همبستگی ملی و «هر مسجد، یک خانه» را برای کمک به سیل‌زدگان در کشور یک کار فرهنگی خوب دانست و اظهار داشت: این کار با هیأت امنای مساجد و سازمان تبلیغات است و مساجد ظرفیت انجام این کار فرهنگی را دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با تأکید بر اینکه طرح خوبی است اما مدیریت طرح بسیار مهم است که چه کسی انجام دهد، بیان کرد: اوقاف در سطح کشور پکیج‌های لوازم خانگی را برای کمک به سیل‌زدگان تهیه می‌کند.

وی با بیان اینکه در استان کرمان نیز 15 پکیج لوازم خانگی تهیه و برای سیل‌زدگان ارسال خواهد شد، عنوان کرد: تاکنون 300 میلیون تومان از محل موقوفات استان کرمان جمع‌آوری و به خوزستان کمک کردیم.

تدینی خاطرنشان کرد: استان کرمان معین استان خوزستان و شهرستان حمیدیه است که اوقاف استان نیز نسبت به دیگر استان‌ها پیشتاز در امر کمک‌رسانی است و این طرح‌ها همچنان ادامه دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با تأکید بر اینکه کانال کمک‌ها در این طرح باید مشخص باشد، اظهار کرد: طی چند روز آینده نیز کمک‌های اوقاف استان به خوزستان ارسال می‌شود.

انتهای پیام/3388/ق/ق

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول