اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پژوهشکده و مرکز مشاوره «آوای سلامت» حوزه علمیه خواهران بندرعباس افتتاح شد

پژوهشکده و مرکز مشاوره آوای سلامت حوزه علمیه خواهران بندرعباس با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران کشور، نماینده حوزه مرکزی انتخابیه هرمزگان و جمعی از مسؤولان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

پژوهشکده و مرکز مشاوره «آوای سلامت» حوزه علمیه خواهران بندرعباس افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین هاشمی‌تختی بعداز ظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز پژوهشکده و نخستین مرکز مشاوره آوای سلامت حوزه علمیه خواهران بندرعباس که با حضور حجت الاسلام والمسلمین بهجت‌پور مدیر حوزه علمیه خواهران کشور برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و برشمردن ویژگی‌های این ماه اظهار داشت: امروز مبحث پژوهش، حلقه گمشده کاربردی شدن بسیاری از امور است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

 وی با اشاره به اهمیت پژوهش و بیان اینکه در پروژه‌های عمرانی، عدم توجه به پژوهش به وضوح خود را نشان می‌دهد و عیب‌های طراحی و اجرا را نمایان می‌سازد، ادامه داد: این در حالی است که در حوزه فرهنگی، فقدان پژوهش‌ها سبب بروز خسارات زیادی به پیکره جامعه می‌شود که می‌تواند همگان را به مشکل روبرو سازد و این در حالی است که تبعات و دلایل بروز مشکلات اجتماعی فرهنگی به وضوح کامل مشاهده و احصا نیست.

نماینده حوزه انتخابیه مرکزی هرمزگان با بیان اینکه همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند، ما در حوزه فرهنگی غفلت کرده‌ایم، اضافه کرد: جا دارد از متولیان حوزه علیمه و سایر دست اندرکاران برای راه‌اندازی مرکز مذکور، قدردانی کنیم.

هاشمی تختی ادامه داد: در این استان نیاز مبرم به پژوهش در حوزه فرهنگی و اجتماعی داریم که ظرفیت به وجود آمده می‌تواند با دسته بندی اولویت‌ها به طور اصولی گام در این مسیر بردارد و وضعیت روشن‌تری از چالش‌ها و مشکلات ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه اغلب به پژوهش‌های صورت گرفته توجه اساسی نمی‌شود، تاکید کرد: هزینه‌های صورت‌گرفته برای پژوهش زمانی منطقی است که نتیجه پژوهش‌ها را به کار بگیریم.

 عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: امروز بخش اعظمی از مشکلات و چالش‌های اجتماعی ریشه در مواد مخدر دارد که باید فکری اساسی برای آن شود.

انتهای پیام/88037/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول