اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

502/ شهید محمدامیر چیت‌سازیان: خدایا! خائنان به اسلام را نابود كن

شهید محمدامیر چیت‌سازیان در وصیت‌نامه خود آورده است: «امیدوارم آنهایی که با امام عزیزمان نقش دورویی و منافق‌گونه دارند و دم از سرمایه‌داری و آن مسائل کذایی( گرانفروشی، کم‌فروشی و احتکار) زیر لوای اسلام می‌زنند خداوند نابودشان کند.»

502/ شهید محمدامیر چیت‌سازیان: خدایا! خائنان به اسلام را نابود كن

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید محمدامیر چیت‌سازیان

شهید محمدامیر چیت‌سازیان هفتم مرداد سال 39 در همدان چشم به جهان گشود. دوران تحصیلات متوسطه او همزمان بود با اوج گیری مبارزات مردمی علیه حکومت پهلوی. محمدامیر نیز که از گذشته یکی از مبارزان فعال با حکومت پهلوی بود در این دوران به سرعت به دامنه تلاش‌هایش افزود. او از جمله افرادی بود که در صف اول مبارزات حضور داشت و دیگران را نیز تشویق به حضور در میدان مبارزه می‌کرد. 

او در سازماندهی مبارزات مردمی در همدان تاثیر زیادی داشت. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ابتدا وارد کمیته انقلاب اسلامی شد، سپس به نهاد تازه تأسیس جهاد سازندگی پیوست. در جهاد سازندگی همدان هم مسئولیت‌های زیادی را پذیرفت تا به خدمتگذاری مردم بپردازد.

مدیریت داخلی، مسئول واحد صنعتی، مسئول واحد خدمات، مسئول تعاونی، مسئول تبلیغات و مسئول اعتبارات سمت‌هایی بود که محمدامیر چیت‌سازیان با استفاده از آنها خدمات قابل توجهی ارائه داد و کمک‌رسانی او به مردم در حملات هوایی دشمن به شهر همدان زبانزد بود.

وی جنگ تحمیلی را فصل جدیدی برای خود برشمرد و با حضور در صحنه‌های مختلف دفاع مقدس جلوه‌ زیبایی از روح متعالی خویش را به ‌نمایش ‌گذاشت.

مسئولیت او در جبهه فرمانده گروهان مهندسی رزمی در ستاد پشتیبانی جنگ جهادسازندگی همدان بود. به مدت چهار ماه در جبهه‌ها به مجاهدت پرداخت تا آنکه در آخرین مأموریت خود در ششم تیرماه 66 در شهر بانه کردستان بر اثر اصابت ترکش دشمن بعثی به شهادت رسید. اکنون پیکر پاکش در گلزار شهدای گنبد آرام گرفته است.

برادر کوچکتر وی، شهید علی چیت‌سازیان نیز از سرداران بزرگ اسلام و فرمانده اطلاعات و عملیات لشگر 32 انصارالحسین بود که در سال 1366 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

آنچه می‌خوانیم وصیت‌نامه شهید است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

شهادت می‌دهم خدا یکی است و غیر از او الهی نیست و یکتا و بی‌نظیر و بخشنده و مهربان است.

شهادت می‌دهم محمد رسول‌ الله و بنده خداست و اوست که پیام آورد و فریاد کشید قولوا لا اله الا الله تفلحوا...، او بود که خلقت عظیم داشت و کتاب قرآن و عترتش را در میان ما انسان‌ها به ارمغان گذاشت و اما علی ولی و بنده خدا، اوست که یکتایی خدا را می‌توان در تمام وجودش حس کرد، اوست که یاور محمد بود و اوست که در خانه رب عظیم به دنیا آمد و او بود که شمشیرزدنش از 70 سال عبادت شبانه‌روزی ارزش بیشتری داشت.

و اما امام حاضرم آن نایب بر حق ولی زمانم، آن حضرت مهدی، او که ما را به راه قرآن و عترت پیامبر دعوت کرد، او که تمام وجودش اسلام است و اسلام او با دم مسیحایی‌اش جوانان ما را از بزم به رزم کشید آن هم چنین رزمی با تمام کفر و الحاد.

خداوند انشاءالله او را تا انقلاب صاحب عالم مهدی موعود، پسر فاطمه، او که نویدبخش مستضعفان و ریشه‌کن‌کننده ظلم و ستم در روی زمین است برای امت ما حفظ کند.

اکنون که این وصیت‌نامه را می‌نویسم صدای توپخانه و کاتیوشا رزمندگان اسلام به گوش می‌‌رسد، انگار برای من بهترین نوازندگان را می‌نوازند. خداوندا نعمت جنگ را برای ملت ما با پیروزی و سربلندی مسلمین در عالم کفر به پایان برسان.

و تو ای آمریکا، دولتی که وحشیانه زندگی می‌کند و جهان را چپاول می‌کند و روزانه صدها زن و مرد و کودک و جوان در دنیا طعمه هوس‌بازی آنان می‌شود و حتی یک غیرتمند در میان آنها نیست که علیه ظلم بشورد؛ نابود باد این آمریکای جنایتکار. ویران باد سازمان ملل به اصطلاح فرمایش و نابود باد و سرنگون باد پرچم نفرت‌انگیز آمریکا و اما ابرقدرت شرق او که همچون خرس وحشی (البته توهین به خرس نشود) جهانی را می‌خواهد که بدرد. خداوندا با قدرت خود آنها را سرنگون کن.

اما از داخل خودمان بگویم امیدوارم آنهایی که با امام عزیزمان نقش دورویی و منافق‌گونه دارند و دم از سرمایه‌داری و آن مسائل کذایی(گرانفروشی، کم‌فروشی و احتکار) در زیر لوای اسلام و با پیشانی پینه‌بسته انجام می‌دهند خداوند نابودشان کند و به درد بی‌دردمان گرفتار سازد.

انتهای پیام/89001/ 10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول