اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

تأکید عضو ارشد حزب‌الله بر بی‌تأثیر بودن تحریم‌های آمریکا علیه مقاومت

نائب‌رئیس شورای اجرایی حزب‌الله تأکید کرد، تحریم‌های آمریکا علیه مقاومت منجر به تغییر موضع یا ممانعت از ادامه مسیر آن نخواهد شد.

تأکید عضو  ارشد حزب‌الله بر بی‌تأثیر بودن تحریم‌های آمریکا علیه مقاومت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «علی دعموش» نائب‌رئیس شورای اجرایی حزب‌الله اعلام کرد، دلیل اصلی تحریم‌ها و تحریکات آمریکا علیه مقاومت، نقشی است که محور مقاومت در پیروزی‌ها و دستاوردها داشته است.

بر اساس گزارش «اذاعة النور»، دعموش طی مراسمی در شهر «عدشیت» در جنوب لبنان گفت، مقاومت ثابت کرد که قدرتمند و تأثیرگذار است و جامعه آن جامعه‌ای صابر و به هم پیوسته است به همین دلیل این دو از سوی دشمن اسرائیلی و آمریکایی مورد هدف قرار می‌گیرند اما این اقدامات، اراده مقاومت و مردم آن را سست نخواهد کرد.

نائب‌رئیس شورای اجرایی حزب‌الله تأکید کرد: تحریم‌های آمریکا علیه مقاومت، موضعش (موضع مقاومت) را تغییر نخواهد داد، مانع از ادامه مسیر آن نخواهد شد و مقاومت را از ادامه انجام وظایفش در حمایت از لبنان و دفاع از آن در مقابل طمع‌ها و تهدیدهای صهیونیستی بازنخواهد داشت ؛ (همچنین) بر حضور قدرتمند مقاومت در معادلات و اصلاحات داخلی و خدمت به مردم و توجه به امور آن بی‌تأثیر خواهد بود.

 دعموش ادامه داد: با مقاومت، صبر، اراده و ثبات این تحریم‌ها نیز مانند قبل از آن شکست خواهد خورد؛ تمام تجربه‌های گذشته ثابت کرده‌اند با مقاومت، ثبات، صبر و ایمان بر تمام چالش‌ها پیروز می‌شویم و اهداف دشمن را ناکام می‌گذاریم.

آمریکا سال گذشته با هدف افزایش فشارها علیه حزب‌الله چند نفر دیگر از اعضای این جنبش به همراه معاون رئیس دفتر سیاسی حماس و یک گروه فلسطینی را در لیست تحریم قرار داد و جایزه پنج میلیون دلاری نیز تعیین کرد.

این در حالی بود که وزارت خزانه‌داری آمریکا پیش از آن نیز چند نفر از اعضای حزب الله را به بهانه ارتباط با تروریسم جهانی در فهرست تحریم قرار داده بود. این افراد «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله، شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل، حسین الخلیل مشاور سیاسی دبیر کل حزب‌الله، ابراهیم امین السید رئیس شورای سیاسی حزب‌الله و محمد یزبک رئیس شورای قضایی حزب‌الله بودند (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول