اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

صندوق رفاه دانشجویان به قانون‌مداری و شفافیت می‌پردازد

سرپرست صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: صندوق رفاه در راستای حمایت از دانشگاه‌ها و دانشجویان در سال 98 در قانون‌مداری، انضباط و شفافیت حرکت خواهد کرد.

صندوق رفاه دانشجویان به قانون‌مداری و شفافیت می‌پردازد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، ناصر مطیعی سرپرست جدید صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در مراسم آئین تکریم و معارفه رئیس این صندوق گفت: صندوق رفاه دانشجویان محتاج همفکری و همکاری همه دانشگاه‌ها است. سال 98 برای صندوق رفاه سال خوبی از نظر فعالیت‌های داخلی است. ما در این سال بر مدار عدالت‌محوری و توسعه دانشگاه‌ها به حمایت از دانشجویان می‌پردازیم.

مطیعی اضافه کرد: خواسته‌ها و انتظارات دانشجویان از صندوق رفاه بسیار زیاد و گسترده است که ما در سال 98 با جهت‌گیری کلان در صنایع بالادستی سعی خواهیم کرد مشکلات و موانع بر سر راه دانشجویان و دانشگاه‌های کشور را برطرف کنیم. صندوق رفاه خودش را در کنار همکاران دانشگاهی می‌داند، در واقع زمانی ما می‌توانیم بگوییم موفق هستیم که باری از دوش دانشگاه‌ها برداریم.

وی تصریح کرد: صندوق رفاه دانشجویی یک نهاد پولی و مالی است. اما یک ویژگی دارد و آن این است که این صندوق یک رقیب بیشتر ندارد و آن مشکلات دانشجویی است که بدون شک این مشکلات را با ارائه تسهیلات مختلف برطرف خواهیم کرد.

یزدان‌مهر سرپرست سابق صندوق رفاه دانشجویان گفت: صندوق رفاه دانشجویان در 4 سال گذشته رویکرد مشارکت مبتنی بر دانایی را در دستور کار خود قرار داشت که توانست جایگاه اطمینان بخشی را پیدا کند. از طرفی باید بگویم با توجه به درآمد و تعامل مؤثری که این صندوق با دانشگاه‌ها برقرار کرده است توانسته فعالیت‌های خود را به خوبی دنبال کند.

وی افزود: صندوق رفاه در طی 4 سال اخیر توانست با کمک و همفکری دانشگاه‌های مختلف مانع از التهابات سیاسی شود که این خود نشان از فعالیت خوب و مؤثر این صندوق دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول