اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

ضرورت گسترش میادین میوه و تره بار در محلات فاقد میدان

رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از بازار میوه و تره‌بار جمشیدآباد در منطقه 4 تهران بر گسترش بازارهای میوه و تره‌بار در محلات فاقد این بازارها تأکید کرد.

ضرورت گسترش میادین میوه و تره بار در محلات فاقد میدان

به گزارش خبرگزاری فارس، مجید فراهانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در جریان این بازدید که با همراهی سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار صورت پذیرفت، با اشاره به استقبال روزافزون شهروندان از میادین و بازارهای میوه و تره بار گفت: قیمت محصولات در این مراکز بین 30 تا 35 درصد پایین‌‌تر از محصولات مشابه در سطح شهر است، ضمن اینکه این محصولات از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار هستند، به همین دلیل میادین و بازارهای میوه و تره بار با استقبال شهروندان روبه‌رو شده‌اند.

وی تأسیس بازارهای میوه و تره‌بار در محلات فاقد بازار را خواسته مشترک مردم و شورایاران دانست و با تأکید بر اینکه در جهت تحقق این مطالبه مردمی با قدرت توسعه این بازارها را دنبال می‌کنیم، خاطرنشان کرد: حوزه خدمات شهری در ارائه خدمات به شهروندان و رضایتمندی آنها از مدیریت شهری پیشرو است و فعالیت میادین و بازارهای میوه و تره بار از مصادیق این خدمت رسانی است.

در جریان این بازدید سید سعید راد، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین در خصوص چگونگی فعالیت میادین و بازارهای میوه وتره بار و نحوه خدمت رسانی این مراکز به شهروندان توضیحاتی ارائه کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول