اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

خسارت سیل به معادن و صنایع گلستان

رئیس اتاق اصناف استان گلستان با بیان اینکه معادن، صنایع و زیرساخت‌های ما بر اثر سیل دچار آسیب جدی شده است، گفت: درصدد هستیم به اصناف و واحدهای صنفی که اکثر خانه‌ها و مغازه‌هایشان زیر گل و لای است، کمک کنیم.

خسارت سیل به معادن و صنایع گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین خلیلی صبح امروز در جلسه هماهنگی اردوی جهادی مسؤولان و خیرین اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سراسر کشور اظهار کرد: معادن، صنایع و زیرساخت‌های ما بر اثر سیل دچار آسیب شده است ولی این جلسه برای کمک به اصناف آسیب‎دیده در سیل برگزار شده است.

وی تأکید کرد: برای رفع مشکلات ناشی از سیل در بخش مسکن و صنعت نیز دغدغه داریم ولی با این جلسه درصدد هستیم که بتوانیم به اصناف و واحدهای صنفی که اکثر خانه‌ها و مغازه‌هایشان زیر گل و لای است کمک کنیم. 

رئیس اتاق اصناف استان گلستان با بیان اینکه ملتی مثل ملت ایران در دنیا بی‌بدیل است، افزود: از دولت، سپاه ، بسیج و نیروهای مردمی که جلوه‌های بزرگ از عاطفه و همدردی را در سیل خلق کردند، تشکر می‌کنم.

خلیلی بیان کرد: متأسفانه همچنان وضعیت اقتصادی مناسب نیست اما ملت ایران با وقوع سیل، همه مسائل و مشکلات را فراموش کردند و به کمک سیل‌زدگان شتافتند.

وی ابراز کرد: متاسفانه سیل ویرانگر در چندین استان اتفاق افتاد و مطمئن بودم اگر تنها گلستان دچار سیل بود در همان روزهای نخست بسیاری از مسائل حل می‌شد.

رئیس اتاق اصناف استان گلستان ابراز امیدواری کرد این همبستگی و مشارکت در اصناف و این قشر تاثیرگذار، پویا باشد، یادآور شد: ما تصمیم احمقانه ترامپ را محکوم می‌کنیم، این نادان سپاه را به‎عنوان یک گروه تروریستی در دنیا معرفی می‌کند و خوشبختانه این امر اتحاد و وحدت ملت ایران را بیش از پیش متبلور کرد.

خلیلی با بیان اینکه پس از تصمیم احمقانه «ترامپ» همه آحاد مردم ایران «مرگ بر آمریکا» سر دادند، گفت: پس از این اتفاق شاهد زیبایی‌های بسیاری در حمایت از سپاه بودیم.

وی متذکر شد: اگر سپاه نبود در هشت سال دفاع مقدس موفق نمی‌شدیم، سپاه ماموریت‌های فراوانی در دفاع از حرم و انقلاب اسلامی داشته و نمی‌توان نقش موثر سپاه را نادیده گرفت.

انتهای پیام/83015/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول