اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

قرار قضایی عضو شورای شهر اصفهان تائید شد

قرار قضایی عضو شورای شهر اصفهان پس از رد اعتراض وی نسبت به این حکم، تائید شد.

قرار قضایی عضو شورای شهر اصفهان تائید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در حالی که رسیدگی به تخلف عضو شورای شهر اصفهانی در سفر غیرقانونی‌اش به خارج از کشور هنوز در هیأت حل اختلاف استان در نوبت رسیدگی است، چند روز گذشته این عضو شورای شهر به دلیل سواستفاده از تریبون شورای اسلامی شهر جهت القا و نشر عقاید شخصی و فعالیت تبلیغی توسط  شعبه یک دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان با قرار نظارت قضایی بازپرس شعبه 11 به شش ماه محرومیت از حضور در جلسات شورای شهر محروم شد.

پس از این قرار قضایی، مهدی مقدری رسماً به این تصمیم اعتراض کرد اما  امروز رسانه‌های منتسب به وی و شورای شهر اصفهان تصویری را منتشر کردند که مشخص شد اعتراض این عضو شورای شهر اصفهان رد و قرار قضایی محرومیت حضور 6 ماهه وی در شورای شهر اصفهان تایید شده است.

علاوه بر این، سفر غیرقانونی عضو مذکور شورای شهر اصفهان به لهستان نیز پیش از این علنی شده و مورد انتقاد مردم و برخی از مسؤولان قرار گرفته بود و جلسه هیأت حل اختلاف استان نیز به ریاست استاندار در همین رابطه تشکیل اما صدور رای در آن هیات به جلسات آتی موکول شد.

عباس رضایی، استاندار اصفهان نیز امروز در نشست علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در پاسخ به برخی انتقادات مبنی بر مخالفت فرمانداری با شماری از مصوبات شورای شهر و نیز اظهارنظرها در مورد پرونده‌های این عضو متخلف شورا، اعضای شورای شهر اصفهان را به پرهیز جدی از حاشیه‌سازی و کشیده شدن این مسائل به فضای مجازی توصیه کرد.

انتهای پیام/63086/ج10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول