اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

شکست «ملوان بندرگز» و «شهرداری گرگان» در لیگ‌های برتر

تیم‌های فوتبال ساحلی و بسکتبال «ملوان بندرگز» و «شهرداری گرگان» در بیست و پنجمین روز از فروردین ماه جاری برابر حریفانشان شکست خوردند.

شکست «ملوان بندرگز» و «شهرداری گرگان» در لیگ‌های برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، امروز در بیست و پنجمین روز از فروردین ماه جاری تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دومین دیدار نیمه نهایی خود در لیگ برتر بسکتبال در تهران به مصاف تیم شیمیدر تهران رفت که در نهایت با نتیجه 92 بر 68 شکست سنگینی را متحمل شد.

شهرداری گرگان روز گذشته برابر شیمیدر موفق شد به پیروزی شیرینی دست یابد و دو تیم پنجشنبه هفته جاری برای سومین‌بار در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال در گرگان به مصاف هم خواهند رفت.

در این مرحله تیمی که به سه پیروزی دست یابد به فینال این فصل از لیگ برتر بسکتبال صعود خواهد کرد.

شهرداری گرگان با کسب یک پیروزی در تهران می‌تواند با امید بهتری در گرگان به مصاف حریفش که مدعی قهرمانی این دوره است برود و با استفاده از امتیاز میزبانی و هواداران بی‌مثالش در سالن امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان میدان سختی را برای «شیمیدر» تهران رقم بزند.

در آن سوی کارزار ورزش استان گلستان، تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز در اولین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور میهمان «ایفا» اردکان بود که با نتیجه پنج بر چهار شکست خورد.

ملوان بندرگز در این فصل با تغییر در کادر فنی خود با هدایت مهران شهسوار و سرپرستی فاضل جهانشاهی پای در این فصل از لیگ برتر فوتبال ساحلی گذاشته است.

بر اساس پیشنهاد تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز، به احترام شهدای راه خدمت به سیل‌زدگان استان گلستان این دیدار با یک دقیقه سکوت و ذکر فاتحه برای این عزیزان آغاز شد.

تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز شنبه 31 فروردین در بندرگز به مصاف شهرداری سمنان خواهد رفت.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول