اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

خوزستان از آب‌ معدنی و نان اشباع شده است

معاون فنی و عمرانی استاندار تهران گفت: در حال حاضر مشکل نگهداری بطری‌های آب و نان را در خوزستان داریم و درخواست می‌کنیم که شهروندان پنکه، کولر آبی، پشه‌بند و البسه به این استان ارسال کنند.

خوزستان از آب‌ معدنی و نان اشباع شده است

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، تقی‌زاده در چهارمین جلسه ستاد مدیریت بحران استان تهران اظهار داشت: در سیل اخیر خوزستان، ما به عنوان استان معین انتخاب شدیم و بنده به اتفاق تیمی متشکل از هلال‌احمر،‌ آب منطقه‌ای، آبفا و راه و شهرسازی و همین طور دانشگاه علوم پزشکی به منطقه اعزام شدیم.

وی گفت: ما بعد از اینکه به استان خوزستان عزیمت کردیم بلافاصله جلسه‌ای با استاندار و معاونین خوزستان برگزار شد که سوسنگرد و دشت آزادگان که دارای شرایط خاص و ویژه‌ای بودند معرفی و اقدامات لازم صورت گرفت.

معاون فنی و عمرانی استاندار تهران گفت: رودخانه کرخه از 69 روستا عبور می‌کند و 15 کیلومتر طول محور این رودخانه است.

تقی‌زاده بیان داشت: ما 48 تا 72 ساعت فرصت داشتیم که شهرهای سوسنگرد و دیگر شهرها در آن محدوده وارد سیلاب نشوند و با هماهنگی شورای تأمین جلوی تخلیه دشت آزادگان با 110 هزار نفر جمعیت گرفته شد.

وی گفت:‌ در حال حاضر 150 ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین استانداری تهران در منطقه خوزستان وجود دارد و توانستیم 25 کیلومتر سیل‌بند در آنجا ایجاد کنیم. اقلامی از جمله آب‌معدنی و گونی‌هایی برای شن و ماسه به منطقه ارسال کرده‌ایم و روزانه 6 تا 7 هزار غذای گرم در اختیار مردم می‌گذاشتیم.

معاون فنی و عمرانی استاندار تهران گفت: در حال حاضر منطقه به شرایط ثبات و پایداری رسیده است و برخی از اقلام از جمله آب‌معدنی و نان دیگر نیاز نیست چرا که در حال حاضر مشکل دپو و نگهداری این اقلام را نیز داریم و با توجه به شرایط هوای گرم درخواست می‌شود که پنکه، کولر آبی، پشه‌بند،‌کلمن آب، البسه و دمپایی به مناطق خوزستان ارسال کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول