اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

وظیفه هنر انقلاب اسلامی ایجاد عقلانیت و انگیزه در مخاطب است

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: وظیفه هنر انقلاب اسلامی را همراه‌سازی، عقلانیت، آگاهی و ایجاد انگیزه در بین مخاطبان برای حمایت از انقلاب است.

وظیفه هنر انقلاب اسلامی ایجاد عقلانیت و انگیزه در مخاطب است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل طهماسبی ظهر امروز در همایش هنرمندان بسیجی استان زنجان ضمن یادآوری وقوع سیل اخیر در کشور، اظهار کرد: سپاه پاسداران استان زنجان تمام امکانات خود از جمله تجهیزات راهداری، ماشین‌های سنگین و سبک آشپزخانه‌های سیار خود را به مناطق سیل‌زده ارسال کرده است و همچنین با ارسال اقلام غذایی، پوشاک و پتو به سیل‌زدگان یاری رسانده است.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با یادآوری اینکه به مناسبت هفته هنر اسلامی تعدادی از هنرمندان آثار هنری خود به نفع سیل‌زدگان به فروش رسانده‌اند، افزود: انتظار داریم هنرمندان استان هم به صورت ویژه در حوزه کمک به سیل‌زدگان وارد شوند.
وی ادامه داد: گاها به بیان دستاورهای مادی انقلاب بسنده می‌شود ولی باید به دستاوردهای انقلاب در حوزه رسانه و مطبوعات، هنرهای نمایشی و هنرهای تجسمی اشاره شود.
طهماسبی افزود: بیان دستاوردهای مادی خوب است اما باید خدمات و دستاورهای معنوی نیز گفته شود.
جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان اعتماد به نفس زیاد، پرورش انسان‌های اسلامی و انقلابی، افزایش تعداد رسانه‌ها و رونق حوزه تألیف و نشر کتاب را از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی خواند و گفت: آمریکا شاید امروز ما را تروریست بنامد ولی مردم جواب آنها را دادند و 83 میلیون جمعیت یک صدا گفتند: ما سپاهی هستیم.
وی ادامه داد: درست است که قبل انقلاب حوزه تئاتر به قهقرا ‌رفته بود، اما امروز از تئاتر به عنوان منبعی برای رشد و تعالی نام برده می‌شود.
طهماسبی تصریح کرد: پوچ‌گرایی و تعهد گریزی در هنرهای تجسمی قبل از انقلاب مشهود بود، اما امروز تعهد، مردم‌گرایی، اتحاد، عدالتخواهی، آزادی و آزاده خواهی و شهادت طلبی در تولیدات هنری هنرمندان دیده می‌شود.
 جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با تأکید بر اینکه اسلام با ولنگاری مخالف است، گفت: امروز در انقلاب اسلامی، به برکت ولایت فقیه، امام راحل و خون شهدا، هنرمندان در اوج هستند.
وی وظیفه هنر انقلاب اسلامی را همراه‌سازی، عقلانیت، آگاهی و ایجاد انگیزه در بین مخاطبان برای حمایت از انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: امروز هنرمندان متعهد توانسته‌اند در مقابل زیاده خواهی استکبار بایستند.
طهماسبی افزود: ما منکر برخی مشکلات نیستیم، ولی باور داریم این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت ولیعصر(عج) متصل و زمینه‌ساز ظهور حضرت قائم خواهد شد. 
انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول