اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

روایت جالب فرمانده سپاه استان سمنان از وضع پل‌دختر

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت:‌ بخش غربی پل‌دختر اعم از منازل و مغازه‌ها تبدیل به انباشتی از گل‌ولای شده است؛ اما محدوده سپرده شده به سمنان در مرحله نهایی پاک‌سازی قرار دارد.

روایت جالب فرمانده سپاه استان سمنان از وضع پل‌دختر

سرهنگ حمید دامغانی که در لرستان حضور دارد، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان سمنان، با اشاره به وضع حاکم بر مناطق سیل‌زده ازجمله شهرستان پل‌دختر اظهار کرد: حجم آسیب‌دیدگی در این شهرستان بسیار بالاست و پس از اعزام و بازدید از این منطقه در جریان وخامت اوضاع قرار گرفتیم.

وی با اشاره به نقش بی‌بدیل مردم شهرستان پل‌دختر در دوران دفاع مقدس و ولایتمداری مردم این دیار بیان کرد: در یک نظرسنجی کاملاً عینی و واقعی، درصد ولایتمداری مردم این منطقه بسیار بالا عنوان شده است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به آسیب‌دیدگی شهرستان پل‌دختر در جریان سیل اخیر اشاره و تصریح کرد: سطح وسیعی از مناطق غربی این شهرستان که جمعیت زیادی در آن ساکن هستند، در معرض آسیب قرار گرفت و تمام منازل، خیابان و مغازه‌های مردم به انباشتی از گل‌ولای مبدل شد.

دامغانی با اشاره به وخامت اوضاع مردم شهرستان پل‌دختر در مواجهه با این بلای طبیعی که خانه و کاشانه مردم را به حجم زیادی از گل‌ولای تبدیل کرده است، بیان کرد: پس از چندین روز حضور و لایروبی و امدادرسانی نیروهای جهادی، سپاه و بسیج از حجم گل‌ولای کاسته شده است.

وی با اشاره به درخواست مردم از گروه‌های جهادی برای مستقر شدن در منازل و کمک کردن به آنان بیان کرد: مردم پل‌دختر شرایط روحی و روانی خوبی نداشتند و هر کسی به نحوی طالب حضور نیروهای جهادی در منزل خود بود تا مشکلات رفع شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه حجم آسیب در استان‌های مازندران و گلستان نیز کم نبود، بیان کرد: فضای خاصی این روزها بر پل‌دختر حاکم است.

دامغانی با اشاره به استقرار نیروهای سپاه سه استان تهران، فارس و سمنان برای نقش‌آفرینی در پل‌دختر بیان کرد: 650 نفر از نیروهای جهادی، بسیجی و سپاهی در این منطقه مستقر بوده و به کمک استانداران نقش‌آفرینی کردند.

وی با اشاره به وضع خاص و گل‌ولای موجود در این شهرستان که خدمت‌رسانی را دشوار می‌کند، ادامه داد: محدوده‌ای که در اختیار سمنان است، تقریباً خالی از گل‌ولای شده است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: برخی از خیابان‌ها حتی بیش از 6 بار پاک‌سازی شد و وضع سخت و دشوار است.

دامغانی به افزایش رضایتمندی مردم پل‌دختر از نظام اسلامی در این روزها اشاره و تصریح کرد: این خدمت‌رسانی موجب تقویت روحیه مردم و رضایتمندی بیش از گذشته آنان از نظام جمهوری اسلامی شده است.

 وی به نمونه‌ای از ابراز ارادت مردم به نیروهای سپاهی و جهادی اشاره و تصریح کرد: در حین بازدید و عملیات، شخصی با هیبتی خاص به من مراجعه و اعتراف کرد که به معنای واقعی کلمه ضدانقلاب بوده و دل‌خوشی از انقلاب نداشته؛ اما اکنون حاضر است که دست و پای تمام خادمان را ببوسد؛ چراکه در این شرایط از هیچ خدمتی برای مردم دریغ نکردند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: نیروهای مستقر از استان سمنان در این منطقه به‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی هستند و رضایتمندی مردم نیز به برکت همدلی این نیروها بالاست.

دامغانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدام ترامپ و قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست به‌اصطلاح تروریست‌ها بیان کرد: این حرکات تنها از دولتی که در آستانه افول و نزول است، نشأت می‌گیرد.

وی با اشاره به تصمیمات غیرمنطقی ترامپ در عرصه‌های جهانی در سال‌های اخیر بیان کرد: این اقدامات نشانگر این است که این دولت از عقلانیت خارج شده و این دست و پا زدن‌ها به آنان کمک نخواهد کرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به عزتمند شدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نزد ملت شریف ایران پس از اقدام ترامپ تصریح کرد: این به‌اصطلاح تحت‌فشار قرار دادن سپاه، نتیجه‌ای جز همدلی ملت ایران نداشت و اکنون همه ایران یکپارچه سپاه و پاسدار شده و عزم این نیروها در عرصه‌های مختلف افزایش یافته است.

دامغانی با اشاره به اینکه لباس مقدس سپاه جز ایثار، شهادت و خدمت‌رسانی نبوده، تصریح کرد: تا زمان رسیدن کامل به اهداف نظام، این لباس از تن خارج نخواهد شد و هر فردی که دغدغه نظام و انقلاب را دارد، یک سپاهی است.

انتهای پیام/74034/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول