اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اختصاص 20 میلیارد تومان به تکمیل محور سمنان- فیروزکوه

فرماندار شهرستان سمنان در حالی از اختصاص 20 میلیارد تومان برای تکمیل محور ارتباطی سمنان- فیروزکوه خبر می‌دهد که این پروژه مهم سال‌ها نیمه‌تمام مانده است.

اختصاص 20 میلیارد تومان به تکمیل محور سمنان- فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدعباس دانایی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سمنان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: حادثه سیل علی‌رغم اینکه خسارات جانی و مالی فراوانی را برای مردم به همراه داشت؛ اما تجلی‌گاه وحدت و همدلی مردم کشور شد که جای شکرگزاری دارد.

وی تصریح کرد: اقدام نابخردانه و خصمانه ترامپ و دولت آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی باعث تقویت همدلی و وحدت بین مردم و مسؤولان و نیروهای نظامی و انتظامی کشور شد و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

فرماندار شهرستان سمنان ادامه داد: سال جدید به‌عنوان سال رونق تولید، تنها نباید به تولید کالای ملی و داخلی معطوف شود و مسؤولان باید تولید خدمت بهتر و بیشتر به مردم را نیز در دستور کار خود قرار دهند.

دانایی بیان کرد: از افرادی که در ستاد خدمات سفر سمنان در ایام نوروز فعالیت داشتند و برنامه‌های جامع، مطلوب و ارزنده‌ای ارائه کردند، به‌صورت ویژه تقدیر می‌شود.

وی گفت: علاوه بر آموزش و پرورش که تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب و اسکان مسافران به کار گرفت، از سایر دستگاه‌های اجرایی که در این حوزه همراهی ارزشمندی داشتند، تقدیر می‌شود.

فرماندار شهرستان سمنان ادامه داد: امسال عملکرد بسیار مطلوبی را در حوزه گردشگری و خدمات سفر از مجموعه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان شاهد بودیم که افزایش مدت ماندگاری مسافران یکی از اثرات مثبت این اقدامات بود.

دانایی افزود: در حوزه گردشگری و خدمات سفر رشد چشمگیری را در این شهرستان شاهد بودیم و حضور مسافران در شهرستان سمنان در سال جاری و ایام نوروز نسبت به سال گذشته بیش از 92 درصد رشد داشته است.

وی اضافه کرد: همچنین در بخش بازدید از موزه‌ها و مساجد تاریخی و امامزادگان شهرستان سمنان، شاهد رشد بیش از 58 درصدی بودیم که تنها در حوزه بازدید از موزه‌ها، 30 درصد رشد نسبت به سال گذشته را تجربه کردیم.

فرماندار شهرستان سمنان بیان کرد: 30 برنامه نوروزگاهی در شهرستان سمنان در ایام نوروز 98 برگزار شد که با استقبال خوب همشهریان و مسافران همراه شد.

دانایی با بیان اینکه در حوزه عمرانی در سال 97 در شهرستان سمنان اعتبارات مطلوبی را داشتیم، گفت: در سفرهای رئیس‌جمهوری به استان سمنان، مصوبات خوبی برای مرکز استان در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: برای مرکز تخصصی سوانح سوختگی و سرطان سمنان 13 میلیارد تومان و در اسفندماه سال 97، بالغ‌بر 1.5 میلیارد تومان برای تکمیل پل مؤمن‌آباد، 20 میلیارد تومان برای محور ارتباطی سمنان- فیروزکوه و 20 میلیارد تومان نیز برای تالار بزرگ سمنان اختصاص یافت.

فرماندار شهرستان سمنان اضافه کرد: تصویب انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی و همچنین تخصیص ردیف بودجه برای سد فینسک از خبرهای مثبت و خوشحال‌کننده برای مردم سمنان بود.

دانایی گفت: در سال گذشته بیش از 600‌ جلسه مختلف در فرمانداری سمنان برگزار شد که می‌توان گفت روزی دو جلسه در این فرمانداری برگزار شده است و در سال جاری برای بهره‌گیری بیشتر و بهتر از فرصت‌ها، بر اساس تأکیدات استاندار سمنان تلاش می‌کنیم تا جلسات را با هم ادغام کنیم.

وی تصریح کرد: نیاز است تا دستگاه‌های اجرایی شهرستان طی دو هفته آینده برنامه عملیاتی با سه اولویت مهم و با محوریت شادابی و نشاط مردم تهیه، تدوین و به فرمانداری ارسال کنند.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول