اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تروریست‌خواندن سپاه محکوم است/گستاخی‌های آمریکا نشان از زبونی دارد

امام جمعه اهل سنت قروه گفت: تروریست‌خواندن سپاه پاسداران محکوم است چرا که سپاه از متن مردم است و اینگونه گستاخی‌ها ذره‌ای از وجه و اقتدار این نیروی مردمی و مقتدر نمی‌کاهد.

 تروریست‌خواندن سپاه محکوم است/گستاخی‌های آمریکا نشان از زبونی دارد

ماموستا هاشم نوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد:‌ در روزهای اخیر شاهد یکی دیگر از جنایات رئیس جمهور خبیث آمریکا  علیه ملت ایران بودیم که نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به عنوان گروهک تروریستی معرفی کرد.

وی گفت: این عمل نابخردانه برای ملت ایران بسیار حائز اهمیت است، چراکه در طول 40 سال عمر مبارک نظام مقدس جمهوری اسلامی بارها شاهد کینه‌توزی‌ها آمریکایی‌ها علیه ملت ایران بوده‌ایم و این حرکت سخیفانه آمریکا از طرف کل مردم ایران و حتی جوامع بین‌المللی هم محکوم است.

نوری افزود: سران آمریکا بدانند که با انجام دادن این کارها روز به روز منفورتر و ملت ما نسبت به سپاه خوشبین‌تر می‌شوند، چراکه این سپاه بود که با تمام قدرت و توان در مقابل داعش ایستاد و آنان را به درک واصل کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید بدانیم آمریکا خود بزرگترین کشور تروریست‌پرور و حامی تروریست است، چراکه در کشورهای اسلامی مشغول به غارت و تفرقه‌افکنی است و با فروش سلاح‌های جنگی به احزاب دروغین و گوناگون موجب کشتار و خونریزی در خاورمیانه است که این خود دلیل محکمی بر تروریست بودن آمریکایی‌ها است.

امام جمعه اهل سنت قروه خاطرنشان کرد: در شرایطی که ایران در اوایل انقلاب اسلامی از کمترین امکانات برخوردار بود، امام راحل فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و آنچه که ایشان بیان کردند تحقق پیدا کرد و اکنون بعد از 40 سال کشور ما در عرصه‌های مختلف علمی و نظامی به بهترین و قدرتمندترین سلاح‌ها دست یافته است.

وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز قدرتمندترین سپاه دنیاست و می‌تواند با تمام قوا در مقابل آمریکایی‌های بایستد. 

نوری در پایان گفت: تروریست‌خواندن سپاه پاسداران محکوم است چرا که سپاه از بطن و متن مردم است و اینگونه گستاخی‌ها ذره‌ای از وجه و اقتدار این نیروی مردمی و مقتدر نمی‌کاهد.

انتهای پیام/ 71/ 2330/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول