اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امام جمعه قشم:

مجلس شورای اسلامی با رد لایحه FATF به اقدام آمریکا واکنش نشان دهد

امام جمعه قشم با محکوم کردن اقدام آمریکا مبنی بر قراردادن سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی، گفت: مجلس شورای اسلامی باید با رد لایحه FATF به این اقدام واکنش نشان دهد.

مجلس شورای اسلامی با رد لایحه FATF به اقدام آمریکا واکنش نشان دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام والمسلمین میثم تارَم ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان قشم اظهار داشت: حماقت ترامپ مبنی بر قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی در حقیقت اهانت به ملت ایران و جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به سابقه تلاش دولت‌های سابق آمریکا جهت تروریست خواندن سپاه پاسداران و هراس از پیامدهای این اقدام، افزود: جهان بشریت به خوبی می‌داند که آمریکا نه تنها تروریست است بلکه پدید آورنده و حامی تروریست‌ها نیز هست و مقامات این کشور به خلق القاعده و داعش اذعان داشته‌اند.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: بصریت، ولایتمداری و اقدامات کارآمد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حراست از اسلام و انقلاب از مهم‌ترین دلایل اقدام احمقانه آمریکا به‌شمار می‌‌رود.

حجت الاسلام والمسلمین تارم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را مردمی‌ترین ارگان نظامی در جهان عنوان کرد و ادامه داد: آمریکا و متحدان آن به‌واسطه این اقدام خود سیلی‌های فراوانی از ملت ایران و فرزندان رشید آن‌ها در سپاه پاسداران دریافت خواهد کرد.

وی با اشاره به در تیررس بودن 170 پایگاه نظامی آمریکا خاطرنشان کرد: آمریکا و حامیان آن بدانند که اگر خطایی از آن‌ها سر بزند با قید فوریت و بدون معطلی مورد تهاجم سنگین سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار خواهند گرفت.

امام جمعه شهرستان قشم، واکنش عملی تمام مسوولان به‌ویژه قوای سه‌گانه نسبت به این اقدام آمریکا را خواستار شد و اضافه کرد: پوشیدن لباس سپاه از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ائمه جمعه اقدامی مناسب اما ناکافی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم گفت: مجلس شورای اسلامی باید از طریق رد لوایحی نظیر FATF و هرآنچه که بواسطه آن سپاه پاسداران و ملت ایران متضرر می‌شوند، به اقدام آمریکا واکنش عملی نشان دهد.

وی در ادامه، سالروز شهادت شهیدان صیاد شیرازی و آوینی را تبریک و تسلیت گفت و با گرامیداشت روز جوان، اظهار داشت: محور و مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب، جوانان هستند و باید در پیش برد امور کشور با تسهیل‌گری مسوولان بیش از پیش ایفای نقش کنند.

امام جمعه شهرستان قشم در بخش نخست خطبه‌های نمازجمعه مبحث عهدنامه مالک اشتر را پی‌گرفت و افزود: امام علی(ع) از نیروی‌های نظامی و انتظامی به‌واسطه اهمیت آن‌ها به‌عنوان اولین رده از هفت طبقه اجتماعی نام‌ می‌برد.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم تصریح کرد: قوام ملت و فعالیت موثر تمام اقشار جامعه نیازمند وجود نیروی مقتدر نظامی و انتظامی بوده و سپاه پاسدران انقلاب اسلامی مصادق بارزی از این نیرو است.

انتهای پیام/ن/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول