اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

آیت‌الله رودباری:

سالمند همانند نبی در امت مورد اکرام است

آیت‌الله رودباری با اشاره به جایگاه سالمندان در اسلام گفت: همان‌گونه که پیامبر و نبی در امت دارای احترام است سالمند و سالخورده نیز باید موردتوجه، احترام و اکرام قرار گیرد.

سالمند همانند نبی در امت مورد اکرام است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، آیت‌الله سید مجتبی رودباری صبح امروز در همایش آیین کلنگ زنی آسایشگاه سالمندان در رودبار اظهار کرد: سالمندان در فرهنگ اسلامی موردتکریم و ستایش ویژه بوده و اکرام به آن‌ها مورد تأکید است.

وی با بیان اینکه سالمند همانند نبی در امت دارای ارزش و اهمیت است، گفت: همان‌گونه که پیامبر و نبی در امت دارای احترام است سالمند و سالخورده نیز باید موردتوجه، احترام و اکرام قرار گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه ارتقای میزان سن یک جامعه یکی از شاخص‌های ارزشمند توسعه‌یافتگی است، اظهار کرد: برای ارتقای میانگین سن در جامعه می‌بایست مردم و دولت باهم دغدغه مند باشند و این دغدغه‌مندی توأم با همدلی و هم‌زبانی می‌تواند بخشی مشکلات را حل کند.

ارسلان زارع با اشاره به منشأ خیر و برکات کار خیر بیان کرد: کار خیر و نیکوکاری ضمن تقویت فرهنگ ارزشمند، سبب ایجاد رایحه مهر و امید در جامعه می‌شود.

وی با محکوم کردن حرکت رئیس‌جمهور آمریکا، این حرکت را بسیار وقیحانه برشمرد و گفت: حرکت ترامپ موجب عزیزتر شدن سپاه پاسداران و ایجاد وحدت رویه و همدلی بین مردم و مسؤولان شد.

به گزارش فارس، کلنگ احداث آسایشگاه سالمندان رودبار با حضور آیت‌الله رودباری، معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان و مدیرکل بهزیستی گیلان و جمعی از مسؤولان شهرستانی در محله تکلیم رودبار به زمین نشست.

انتهای پیام/ 84007

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول