اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

وفاق و همدلی برای تحقق یک وعده شیرین

داشتن مرکز جامع غربالگری سرطان در شهرستانی که قطب سرطان کشور، آسیا و حتی می‌شود گفت جهان است در کنار برخورداری از امکانات آنژیوگرافی در گنبدکاووس از خواسته‌های به حق و منطقی مردم این شهرستان و شرق گلستان است که الحمدالله با قدم خیر مرد نکونام این دیار حاج محمد شهرکی و ایجاد ساختمانی دو طبقه با زیر بنای یک‌هزار و ۴۰۰ متری وارد مرحله جدیدی شد.

وفاق و همدلی برای تحقق یک وعده شیرین

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، با عنایت به توافقاتی که فی‌مابین این خیر، مسؤولان شهرستانی و به ویژه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان و همکاران وی در حوزه‌  بهداشت و درمان مقرر شده بود تجهیز و تکمیل این مرکز بعد از اتمام عملیات ساختمانی انجام و مردم از این مرکز که قطعا تاثیر بسزایی در سلامتی شان خواهد داشت بهره‌مند شوند.

امروز پنج‌شنبه ۲۲ فروردین ماه یک‌هزار ۳۹۸ هجری خورشیدی فرصتی شد با هماهنگی قبلی طی یک نشست و بازدید از این مرکز آخرین دستورات برای ایجاد زیرساخت‌های لازم و انشعابات از طرف متولی اصلی بهداشت و درمان استان دکتر فاضل صادر و برنامه‌ریزی برای تجهیز این مجموعه در یک بازه زمانی شش ماهه آغاز شود.
امید می‌رود این تعامل و همکاری شیرین در جهت ایجاد این مرکز که از خواسته های مردم گلستان به ویژه ساکنان نواحی شرقی بوده و‌ می‌تواند برای مردم استان‌های همجوار یعنی خراسان‌شمالی، سمنان و حتی مازنداران هم مفید واقع شود و با درایت مسؤولان و پیگیری‌های قره‌طیار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داشته باشد و گامی مثبت برای حفظ سلامتی ساکنان این مناطق برداشته شود.
شایان ذکر است در حاشیه این نشست و بازدید حاج محمد شهرکی بانی ساختمان این مرکز که بنیانگذار بانک امانات پزشکی در کشور است از خریداری اقلام و وسایل مورد نیاز برای تاسیس و تجهیز بانک امانات پزشکی سایر استان های کشور خبر داد و گفت: تا الان هشت مرکز (گلستان سه مورد، سیستان و بلوچستان دو‌ مورد، مشهد مقدس، شاهرود و سرپل‌ذهاب هر کدام یک مورد) تاسیس و به بهره‌برداری رسیده و این روند با همکاری جمعیت هلال احمر با جدیت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول