اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

رئیس جمهور قرقیزستان:

برگزاری تجمع‌های اعتراضی با هدف فشار به دولت بی‌تأثیر است

رئیس جمهور قرقیزستان با اشاره به تلاش‌ برخی قدرت‌های سیاسی برای سیاه‌نمایی عملکرد ارگان‌های دولتی از بی‌تأثیری برگزاری تجمع‌های اعتراضی با این هدف خبر داد.

برگزاری تجمع‌های اعتراضی با هدف فشار به دولت بی‌تأثیر است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، «سورانبای جین‌بیک‌اف» رئیس جمهور قرقیزستان در پارلمان این کشور سخنرانی کرد و درباره دستاوردهای «بیشکک» در حوزه‌های مختلف از جمله آموزش، اقتصاد و سیاست خارجه صحبت کرد.

جین‌بیک‌اف با اشاره به برگزاری برخی تجمع‌ها در قرقیزستان اظهار داشت: در حال حاضر نیروهای مختلف از جمله قدرت‌های سیاسی و سیاستمداران فاسد به دنبال سیاه‌نمایی عملکرد ارگان‌های دولتی هستند.

وی گفت: مجرمان تحت پوشش قدرت‌های سیاسی خواستار تجزیه جامعه هستند ولی مردم از این‌گونه پروسه‌ها خبر دارند. آنها در تلاش برای معرفی خود به عنوان سیاستمداران عادل هستند در حالی که اقدامات آنها به افزایش بدهی خارجی قرقیزستان منجر شد.

جین‌بیک‌اف با اشاره به اینکه دولت به فشارهای این قدرت‌ها توجهی نخواهد کرد، خاطر نشان کرد: این قدرت‌ها به دنبال رسیدن به اهداف خود از طریق برگزاری تجمع‌های اعتراضی در خیابان‌ها هستند اما این روش آنان به نتایج مورد نظر نمی‌رساند.

وی گفت: من از منافع سیاستمداران فاسد دفاع نمی‌کنم و برای حفظ صلح در قرقیزستان تلاش می‌نمایم.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول