اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

پاسخ روابط عمومی دانشگاه صنعت نفت به یک خبر+توضیحات فارس

روابط عمومی دانشگاه صنعت نفت در واکنش به خبر تغییر ساختار دانشگاه صنعت نفت توضیحاتی را ارائه کرد.

پاسخ روابط عمومی دانشگاه صنعت نفت به یک خبر+توضیحات فارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، سرپرست روابط عمومی دانشگاه صنعت نفت در واکنش به خبری که روز گذشته در خصوص تغییر ساختار دانشگاه صنعت نفت منتشر شده بود، در جوابیه ای اعلام کرد: این دانشگاه قدمت 80 ساله دارد و کماکان با قدرت و افتخار به جذب دانشجو و توانمند سازی آنها خواهد پرداخت. هیچ تغییر ساختاری در دانشگاه صنعت نفت رخ نداده است.

این گزارش حاکی است این توضیحات در حالی از سوی روابط عمومی دانشگاه صنعت نفت ارائه شده است که برخی از اساتید دانشگاه پیشتر به خبرنگار فارس گفته بودند با تصمیم وزیر نفت مبنی بر عدم به کار گیری دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه در صنعت نفت ایران، این دانشگاه به جای گرفتن دانشجو به دنبال ارتقای سطح علمی و مهارتی متخصصان فعال در صنعت نفت است که به نوعی ساختار دانشگاه به سمت مهارت افزایی به جای دانشجو محوری حرکت خواهد کرد.

بنابراین گزارش در مراسم رونمایی از شبیه ساز دکل های حفاری که در اسفند ماه سال گذشته نیز برگزار شد معاونت آموزش این دانشگاه نیز رسما اعلام کرده بود که با تصمیمات اتخاذ شده دانشگاه صنعت نفت به جای دانشجو محوری به سمت مهارت محوری و افزایش مهارت کارکنان صنعت نفت قدم خواهد برداشت. گفتنی است در حال حاضر دانشگاه صنعت نفت در بخش محمود آباد در این زمینه پیش قدم شده و دوره های آموزشی تخصصی در این محل برگزار می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول