اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  گروههای توان خواه

دوازدهمین مرکز روزانه توانبخشی افراد مبتلا به اوتیسم در تهران افتتاح شد

دوازدهمین مرکز روزانه آموزش و توانبخشی افراد دارای اختلال طیف اوتیسم در استان تهران افتتاح شد.

دوازدهمین مرکز روزانه توانبخشی افراد مبتلا به اوتیسم در تهران افتتاح شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس داریوش بیات نژاد در مراسم افتتاح دوازدهمین مرکز روزانه آموزش و توانبخشی افراد دارای اختلال طیف اوتیسم با نام فریحا با اشاره طرح دولت آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان‌های تروریستی، گفت: در حقیقت رفتار ناصواب و ناجوانمردانه‌ای را قدرت‌های زورگوی دنیا داشتند که بسیار نابجا بود و پاسدار و سپاه پاسداران بخشی از قوای نظامی و عزیز مردمی جغرافیای جمهوری اسلامی هستند و ما این حرکت زشت را محکوم و از برادران پاسدار حمایت می‌کنیم.

وی ادامه داد: در عین حال امسال بارش‌های فراوان رحمت الهی بود ولی در جاهایی آسیب جدی به بخشی از مردم و مناطق استان‌های کشور وارد شد که اینجا ضمن ابراز همدردی و ابراز تأسف هم خودم و همکاران، از مردم خوب و نوع‌دوست استان تهران این درخواست و استدعا را دارم که با توجه به اینکه استان معین خوزستان هستیم و قرار است در طی دو، سه روز آینده حمایت‌های مردمی را به این استان ارسال کنیم، انتظار همکاری و همراهی حداکثری را داریم.

بیات نژاد گفت: این مرکز توانبخشی دوازدهمین مرکزی است که در استان تهران و سومین مرکز در شهر تهران است که افتتاح شده است یعنی افزایش صد درصدی نسبت به سنوات گذشته نشان از ضرورت و اهمیت این مسأله و جدیتی است که ما و همکاران‌مان در کشور و در استان تهران و شهرستان‌های مختلف به این موضوع داریم.

وی ادامه داد: اهداف متعددی در این رابطه دنبال می‌کنیم و دلیلش این است که ارتقای کیفیت زندگی فرد، فرزند و نهاد خانواده برایمان از اهمیت بالایی برخوردار است و به این خاطر ایجاد این مراکز روزانه آموزشی، توانبخشی علاوه بر اینکه خدمات را ارائه می‌دهد در حقیقت آگاهی‌بخشی و اطلاعات به‌هنگام و به‌روزی را به همه و خانواده‌هایی که یکی از اعضای آنها دچار اختلال است، ارائه می‌دهد.

مدیرکل بهزیستی استان تهران افزود: نکته مهمتر این است که ما در همه خدماتی که در حوزه‌های مختلف مخصوصاً در حوزه توانبخشی داریم، در رابطه با پرداخت یارانه، مسائل و مشکلاتی داریم ولی با توجه به ضرورت و اهمیتی که به این بخش نسبت به سایر بخش‌ها قائل هستیم یارانه‌‌‌ این بخش را صد درصد پرداخت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: حدود 655 مورد را به آنها خدمات می‌دهیم و مراکزی را که ایجاد کرده‌ایم صد درصد این ظرفیت اسمی را ما یارانه‌شان را پرداخت می‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول