اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

آغاز تولید نمایشگر برای گوشی‌های تاشو سامسونگ

شرکت سامسونگ تولید نمایشگر برای گوشی‌های تاشوی خود را در مقیاس انبوه آغاز کرده است. این نمایشگر بر روی گوشی گالکسی فولد نصب می‌شود.

آغاز تولید نمایشگر برای گوشی‌های تاشو سامسونگ

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از زددی نت، انتظار می‌رود سامسونگ فروش گوشی های تاشوی گالکسی فولد را از 26 آوریل یعنی کمتر از یک ماه دیگر در سراسر جهان اغاز کند. مدلی از این گوشی که با شبکه‌های مخابراتی نسل پنجم سازگاری دارد نیز از ماه می در کشور کره عرضه خواهد شد.

رقیب جدی این گوشی توسط هواوی تولید شده و Mate X نام دارد. پیش بینی می شود فروش این گوشی هم از ماه ژوئن آغاز شود. هر چند هواوی در مورد ویژگی‌های گوشی تاشوی خود اطلاعات چندانی منتشر نکرده است.

سامسونگ در اولین گوشی تاشوی خود از نوعی مواد پلیمری خاص استفاده کرده تا نمایشگر آن را در مقایسه با نمایشگر گوشی‌های عادی تا 50 درصد باریک تر کند. Galaxy Fold  دارای نمایشگر 4.6 اینچی است که در زمان باز کردن گوشی ابعاد آن به 7.3 اینچ افزایش می یابد.

گفته می شود اپل و برخی شرکت های چینی دیگر هم در حال برنامه ریزی برای عرضه گوشی‌های تاشو هستند، اما هنوز برنامه قطعی برای عرضه تولیدات آن اعلام نشده است.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول