اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تا 10 اردیبهشت‌ماه

مهلت ثبت‌نام در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم سمنان تمدید شد

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: مهلت ثبت‌نام در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم استان سمنان تا 10 اردیبهشت‌ماه تمدید شد.

مهلت ثبت‌نام در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم سمنان تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام روح‌الله عرفانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های حفظ پنج، 10، 20 جزء و حفظ کل، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی، حفظ و معارف موضوعی قرآن کریم، حفظ و معارف احادیث، تفسیر قرآن، همسرایی و همخوانی قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شرایط عمومی شرکت‌کنندگان در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم استان سمنان افزود: داشتن حداقل 18 سال، داشتن تابعیت ایرانی در مسابقات فردی و گروهی در تمامی مراحل و عدم اشتغال به تحصیل در مقاطع تحصیلی آموزش‌ و پرورش از شرایط عمومی شرکت‌کنندگان در مسابقات است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه افرادی که سن‌شان زیر 18 سال بوده ولی دانش‌آموز نیستند، می‌توانند در مسابقات بزرگ‌سالان شرکت کنند، عنوان کرد: دانش‌آموزان بالای 18 سال باید در مسابقات دانش‌آموزی شرکت کنند.

عرفانی سکونت در شهرستان محل برگزاری مسابقه را یکی دیگر از شرایط موردنیاز برای ثبت‌نام در چهل و دومین دوره مسابقات عنوان کرد و گفت: احراز این شرط برعهده ستاد برگزاری مسابقات شهرستان خواهد بود.

وی ادامه داد: طلاب حوزه‌های علمیه و دانشجویان صرفاً در طول مدت تحصیل و سربازان در طول مدت خدمت نظام‌وظیفه با ارائه گواهی معتبر می‌توانند در شهرستان محل تحصیل یا خدمت ثبت‌نام کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: شاغلان دستگاه‌های دولتی و غیردولتی، با ارائه گواهی، می‌توانند در مسابقات شهرستان محل سکونت شرکت کنند.

عرفانی خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان فقط می‌توانند در مسابقات یک شهرستان شرکت کنند و در غیر این صورت، در هر مرحله از مسابقات که خلاف موضوع اثبات شود، موجب حذف شرکت‌کننده خواهد شد.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول