اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

برگزاری مسابقات گلف رباتیک دانش آموزی در امارات

امارات به منظور توسعه فناوری رباتیک در این کشور قصد دارد مسابقات گلف رباتیک دانش آموزی را در این کشور در پایان ماه جاری میلادی برگزار کند.

برگزاری مسابقات گلف رباتیک دانش آموزی در امارات

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از آی تی پی، این مسابقه در قالب چالش رقابتی ParOne Invitational STEAMathalon صورت گرفته و برای دانش آموزان دبیرستانی برگزار می شود.

دانش آموزان برای شرکت در این رقابت باید ربات های گلف باز هوشمندی را طراحی کرده و بسازند تا آنها در رقابت مینی گلف پرتاب 9 توپ به سمت هدف شرکت کنند.

این رقابت در تاریخ 25 و 26 آوریل در دوبی برگزار می شود و از جمله حامیان آن می توان به شرکت های EdTech، بی ام دبلیو و مرکز اوتیسم دوبی اشاره کرد. شرکت در این رقابت محدود به دانش اموزان کلاس های هفتم و هشتم و نهم دبیرستان بوده و ربات های ساخته شده در زمینه های مختلفی همچون هوش مصنوعی، خودآموزی و غیره آموزش داده خواهند شد.

امارات متحده عربی در سال های اخیر سرمایه گذاری های گسترده ای را برای استفاده از فناوری های پیشرفته و هوش مصنوعی به عمل آورده و درصدد افتتاح اولین شهر هوشمند دوبی در نیمه اول سال 2019 نیز هست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول