اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

عضو شورای شهر لامرد اعلام کرد

راه‌اندازی بازارچه صنایع‌دستی بانوان در لامرد

عضو شورای اسلامی شهر لامرد گفت: بازارچه صنایع‌دستی بانوان سرپرست خانوار در این شهر راه اندازی شد.

راه‌اندازی بازارچه صنایع‌دستی بانوان در لامرد

لیلا بهزادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد، اظهار داشت: هدف از راه‌اندازی این بازارچه صنایع‌دستی بانوان ایجاد فضای کسب‌وکار برای بانوان خودسرپرست و توانمند و از سوی دیگر احیای سنت‌های شهر لامرد است.

وی افزود: همه ما وظیفه‌داریم تا جایی که برایمان امکان داشته باشد گرهی از مشکلات پیش رو را بازکنیم زیرا بانوان لامردی لایق برترین‌ها هستند.

عضو شورای اسلامی شهر لامرد گفت: از تمام بانوان توانمند که توانایی و مهارت‌های لازم درزمینهٔ تولید صنایع‌دستی، غذاهای محلی، لباس‌های سنتی، داروهای بومی، لوازم هنری و .... دارند دعوت به همکاری می‌شود.

بهزادی خاطرنشان کرد: صنایع‌دستی و خوراکی‌های سنتی لامرد را باید حفظ کرد و بیشتر از پتانسیل بانوان لامردی در این زمینه بهره برد.

وی با اشاره به انتخاب سال ۹۸ از سوی رهبر معظم انقلاب به‌عنوان سال رونق تولید تصریح کرد: این بازارچه در نظر دارد که خوراک‌های محلی، لباس‌های سنتی، صنایع‌دستی لامرد را در معرض فروش بگذارد تا در آینده شاهد رونق تولیدات داخلی باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر لامرد ادامه داد: بازارچه بانوان لامرد که در بلوار جهاد شهر لامرد خواهدبود دارای ۱۶ غرفه در ابعادی به مساحت ۷۰۰ مترمربع است که به‌صورت مستقیم برای ۴۰ نفر و به‌صورت غیرمستقیم برای ۱۰۰ نفر از بانوان خودسرپرست اشتغال‌زایی ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/۷۶۰۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول