اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

به برکت مشارکت حامیان و خیران محقق شد

کمک بیش از 21 میلیارد تومانی حامیان هرمزگانی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: در سال 97 حامیان و خیران هرمزگانی در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین 21 میلیارد و 951 میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد این استان کمک کردند.

کمک بیش از 21 میلیارد تومانی حامیان هرمزگانی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین

علی الهیاری ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به اعتماد مردم به این نهاد بالاترین پشتیبان معنوی کمیته امداد در حوزه رسیدگی به جامعه هدف، اظهار داشت: در سال 97 حامیان و خیران هرمزگانی در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین 21 میلیارد و 951 میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد این استان کمک کردند که این میزان کمک نسبت به مدت مشابه سال قبل 50 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه مساعدت‌های نقدی حامیان به‌طور مستقیم به‌حساب ایتام واریز می‌شود، افزود: کمک خیران طی سال 97، مبلغ 15 میلیارد و 527 میلیون تومان به‌صورت نقدی و شش میلیارد و 388 میلیون تومان به‌صورت غیر نقدی (کالا) به فرزندان ایتام و محسنین خانوار‌های تحت حمایت استان هرمزگان مساعدت کردند.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان بابیان این‌که ایتام این استان تحت حمایت 30 هزار و 759 حامی قرار دارند، ابراز داشت: از مجموع این نیکوکاران هشت‌هزار و 645 نفر حامی بومی، 20 نفر خارج از کشور و مابقی از سایر استان‌های کشور از این ایتام حمایت می‌کنند.

الهیاری در خصوص 12 هزار و 725 نفر فرزند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از کمک‌های حامیان برخوردار هستند، اظهار داشت: هشت هزار و 532 یتیم و چهار هزار و 193 فرزند نیازمند نیز در قالب طرح محسنین تحت حمایت این نهاد قرار دارند.

وی به دیگر حمایت‌های حامیان نیکوکار اشاره و بیان کرد: حامیان ایتام و محسنین علاوه بر پرداخت کمک‌معیشت ماهیانه به فرزندان معنوی خود، درزمینهٔ ساخت و بهسازی مسکن، خرید لوازم‌خانگی، کمک‌هزینه تحصیلی، خدمات درمانی و دیگر نیازهای این خانوار‌های ایتام و محسنین مشارکت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در پایان ضمن قدردانی از حامیان و خیران نیکوکار که همواره به یاد خانوارهای ایتام هستند، گفت: نیکوکاران عزیز جهت ثبت‌نام در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ آمادگی خود را جهت مشارکت در این طرح اعلام کنند.

انتهای پیام/88037/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول