اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان:

انجمن اولیا و مربیان ظرفیت مناسبی برای تحقق برنامه‌های آموزش و پرورش است

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: انجمن اولیا و مربیان مدارس ظرفیت مناسبی برای تحقق برنامه‌های آموزش و پرورش است.

انجمن اولیا و مربیان ظرفیت مناسبی برای تحقق برنامه‌های آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رشید قربانی در نشست استانی شورای انجمن اولیا و مربیان که با حضور اعضای شورا در سالن اجتماعات اداره‌کل برگزار شد؛ اظهار کرد: انجمن اولیا و مربیان مدارس بخش قابل توجه و کمک کار برای سیستم تعلیم و تربیت است.

وی با بیان اینکه در نظام آموزشی ما بسترهای لازم برای تحقق نقش انجمن اولیا و مربیان در مدارس فراهم نشده است؛ تصریح کرد: انجمن اولیا و مربیان ظرفیت عظیم و خوبی برای تحقق برنامه‌های آموزشی و پرورشی است.

وی با اشاره به اینکه اولیا در نظام آموزشی کشورهای پیشرفته و در حال توسعه نقش موثری ایفا می‌کنند؛ گفت: اگر در نظام آموزشی ما نیز به مقوله انجمن اولیا و مربیان اهمیت داده شود بسیاری از مشکلات و مسائل مدارس حل خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در ادامه از شورای استانی انجمن اولیا و مربیان خواست در این شورا ایده‌ها و طرح خوبی را برای اجرا در مدارس مطرح کنند تا بتوانند نقش موثر خود را به خوبی ایفا نمایند.

قربانی از رئیس انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان نیز خواست جلسات شورا را هر دو ماه یکبار با دستور کارهای معین برگزار نماید و گزارش مصوبات جلسات شورا را برای اجرا به ادارات آموزش و پرورش شهرستان و مناطق تابعه استان و مدارس ارسال نماید.

در ادامه هریک از اعضای شورا استانی انجمن اولیا و مربیان به بیان نظرات و پیشنهادات خود در ارتباط با نحوه برگزاری جشنواره تجارب و نوآوری‌های انجمن اولیا و مربیان و مسائل و مشکلات مدارس سطح استان پرداختند و در پایان موارد با رای اکثریت اعضا به تصویب رسید.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول