اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

بحرین از اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران استقبال کرد

وزارت خارجه بحرین از اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران و تروریستی نامیدن آن، استقبال کرد.

بحرین از اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران استقبال کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه بحرین از اقدام آمریکا در  قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی استقبال کرد.

بحرین اولین کشور عربی است که از اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت می‌کند. پیش از این «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز طی پیامی خرسندی خود از این اقدام آمریکا را ابراز داشت.

خبرگزاری رسمی بحرین (بنا) اعلام کرد: وزارت امور خارجه پادشاهی بحرین، از تصمیم (کشور) دوست، ایالات متحده آمریکا، در اعلام سپاه پاسداران ایران به عنوان سازمانی تروریستی استقبال و بر اهمیت این گام در برخورد با نقش خطرناک سپاه پاسداران ایران به عنوان عنصری بی‌ثبات‌کننده و عامل تنش و ابزار نشر خشونت و تروریسم در خاورمیانه و دنیا، تأکید می‌کند.

در ادامه بیانیه وزارت خارجه بحرین آمده است که بحرین از تلاش پیگیر آمریکا برای مقابله با تلاش‌های خصمانه و اقدامات تروریستی و مداخلات منفی در امور داخلی کشورهای منطقه تشکر می‌کند.

وزارت خارجه بحرین در ادامه گفته که امیدوار است «تحرکی موثر و قاطع از جانب جامعه بین‌الملل برای اجبار رژیم ایران به توقف حمایت از گروهک‌ها و شبه‌نظامیان تروریستی» ببیند. 

دولت آمریکا در ادامه سیاست فشار بر ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فهرست سازمان‌های تروریستی خود اضافه کرد. این نخستین بار است که کاخ سفید نیروهای مسلح رسمی یک کشور خارجی را سازمان تروریستی معرفی می‌کند.

در ایران، سرلشکر پاسدار «محمد علی جعفری»، فرمانده کل سپاه گفته در صورتی که آمریکا چنین حماقتی مرتکب شوند ارتش و نیروهای امنیتی آمریکا در منطقه غرب آسیا، دیگرآرامش امروز را نخواهند داشت.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول