اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دهقان در تذکر شفاهی:

باید در اجرای مصوبات دولت در رابطه با سیل زدگان تسریع شود

نماینده مردم طرقبه در مجلس گفت: متاسفانه در پی وقوع حادثه سیل در کشور، کشاورزان اندک اندوخته خود را از دست داده و عده ای نیز بی خانمان شده اند لذا باید اجرای مصوبات دولت در رابطه با سیل زدگان تسریع شود تا خسارت ها هرچه سریع تر کاهش یابد.

باید در اجرای مصوبات دولت در رابطه با سیل زدگان تسریع شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمد دهقان نماینده مردم طرقبه در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در صحن علنی گفت: موضوع وقوع سیل در شهرهای مختلف را مورد توجه قرار داد ضمن اینکه باید از تسویه حساب سیاسی و انتقام جویی با عنوان انتقاد از اقدامات صورت گرفته در جریان سیل فاصله گرفت.

وی افزود: لازم می دانم با وجود مشکلات ایجاد شده در پی سیل و کمبود امکانات از فرمانداران شهرستان های ساری و میاندرود، استانداری، بخشداران، شوراهای اسلامی، دهیاران، شهرداری ها، واحدهای آتش نشانی، مدیران بنیاد مسکن، هلال احمر، مدیریت بحران استان، سازمان راه و شهرسازی منطقه، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی به ویژه نیروهای سپاه، بسیج و مردمی و حضرت آیت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در ساری تشکر و قدردانی کنم. 

نماینده مردم طرقبه در مجلس تصریح کرد: سیل باعث کشته شدن چندین تن از مردم استان مازندران و ایجاد خسارت های بی شمار شده است ضمن اینکه متاسفانه در پی وقوع این حادثه کشاورزان اندک اندوخته خود را از دست داده و عده ای نیز بی خانمان شده اند لذا باید اجرای مصوبات دولت در رابطه با سیل زدگان تسریع شود تا خسارت ها هرچه سریع تر کاهش یابد.

وی اظهار داشت: قوه قضائیه باید افرادی که به بستر رودخانه ها تجاوز کرده و موجب وقوع چنین سیلی شده اند را محاکمه کند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول